Beantwoord

Problemen met Experia Box V10

  • 27 August 2020
  • 3 reacties
  • 788 keer bekeken

Ook wij hebben al enkele dagen problemen met de Experia box. Contact gehad via de chat waar men aangaf dat het een storing probleem is. Als benaming 2,4 en 5 GHz verschillen geeft dat  problemen. Men zoekt een oplossing. Tot op heden niet opgelost.

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 1 September 2020, 12:22

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Badge +19

Tegen welke problemen loop je?

Op dit moment lijkt het opgelost. Vorige week een aantal dagen uitvallend internet en erg traag. Lastig zonder internet contact te krijgen met KPN aangezien we hier een slechte dekking hebben voor mobiel en telefonisch alleen via de vaste telefoon lijn lukt. Maar met de wachttijden is dat prijstechnisch geen doen voor zover we een medewerker aan de lijn kunnen krijgen. 

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Robert en Corine. Welkom op het KPN Forum! Wat goed om te lezen dat het probleem inmiddels is verholpen. Het klopt dat we steeds vaker klachten kregen hierover. Een achterliggende afdeling heeft dit verder onderzocht en waarschijnlijk al een oplossing gevonden. Als je in de toekomst toch nog problemen hebt met jouw WiFi verbinding, dan horen we dat graag van je!