Beantwoord

Problemen met gateway

  • 26 December 2019
  • 1 reactie
  • 249 keer bekeken

Hallo,


Ik heb een nieuwe laptop en heb problemen met de WiFi-verbinding.
Na een tijdje valt de verbinding weg, als Windows het probleem oplost en de verbinding herstelt dan is de melding: de standaard gateway is niet beschikbaar.

Ik heb een Experia-box al een paar keer aan en uit gezet, maar het probleem blijft terug komen,

WLAN uitgeschakeld op de experiabox V8 en geprobeerd met een externe router WLAN maar het probleem blijft.

Teven heeft de experiabox een los contact in de aansluiting van de voeding op de experia,

Graag een oplossing voor dit probleem

met vriendelijke groet

jofl

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 27 December 2019, 15:50

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +24

Hi jofl, welkom op het forum. 

Speelt dit probleem ook op andere apparaten of alleen je laptop? Zou je ook eens willen testen of dit met een kabel ook gebeurt? Het is wel gek dat dit op 2 routers via WiFi gebeurt. Zijn de drivers van je laptop helemaal up-to-date? Ondanks dat het een nieuwe is kan het zijn dat hij nog updaten. Heb je de Experiabox ook eens helemaal gereset met het resetknopje aan de achterkant? Even ingedrukt houden tot alle lampjes uit gaan. 

Teven heeft de experiabox een los contact in de aansluiting van de voeding op de experia,

 

Hoe moet ik dit precies voor me zien? Valt de Experiabox soms ook helemaal uit?

Ik hoor graag van je. Zou je overigens ook je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?Â