Vraag

Problemen met installatie glasvezel

  • 3 March 2020
  • 7 reacties
  • 81 keer bekeken

Ik heb ik november 2019 glasvezel aangevraagd en deze zou uiterlijk 7 januari 2020 worden opgeleverd. Ten tijde van de aanvraag was mijn partner werkzaam voor het bedrijf dat de installaties uitvoert voor KPN. Hij moest de installatie maar uitvoeren in zijn eigen tijd en dit bedrijf heeft er verder niks mee gedaan. We zijn nu in maart 2020 en ik heb nog steeds geen glasvezel. Gisteren met KPN gebeld en na 16 minuten kreeg ik eindelijk iemand te pakken die mij doorverbond met ditzelfde bedrijf om een afspraak te maken. Toen ik eindelijk uit de wacht was gehaald werd de verbinding direct verbroken. Wij hebben dit bedrijf tevens via e-mail gecontacteerd voor het maken van een afspraak maar hier is niet op gereageerd. 
 

Ik wil nog steeds glasvezel in huis hebben maar ben onderhand een beetje klaar met de werkwijze van dit bedrijf! Ik heb lang genoeg gewacht maar het houdt een keer op!
 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Wat een rare manier van doen. Als het goed is zou u alleen te maken moeten hebben met KPN Netwerk NL en die zou verder alles voor u moeten regelen.

Wat een rare manier van doen. Als het goed is zou u alleen te maken moeten hebben met KPN Netwerk NL en die zou verder alles voor u moeten regelen.

Mee eens! Maar kennelijk is dat nogal moeilijk...

Wat een rare manier van doen. Als het goed is zou u alleen te maken moeten hebben met KPN Netwerk NL en die zou verder alles voor u moeten regelen.

Mee eens! Maar kennelijk is dat nogal moeilijk...

Laat ze maar een mail sturen met een installatiedatum. En dan NIET pas over een x aantal weken!!! 

Kan een boek schrijven over de werkwijze van dit ‘bedrijf’.(onderaannemer) Wanneer KPN zou weten wat daar gebeurt dan ben ik benieuwd wat ze gaan doen... 

Reputatie 7
Badge +24

Nou ja... zoiets is natuurlijk niet per direct op afroep leverbaar. Daar gaan gewoon weken overheen. Die bedrijven hebben gewoon een planning die de eerst komende weken / maanden vol zit. Dat is logisch. En u mag gewoon achteraan sluiten. Het is natuurlijk echt niet zo dat er ergens in een kantine een paar monteur / grondwerkers zitten te wachten op uw order.

Nou ja... zoiets is natuurlijk niet per direct op afroep leverbaar. Daar gaan gewoon weken overheen. Die bedrijven hebben gewoon een planning die de eerst komende weken / maanden vol zit. Dat is logisch. En u mag gewoon achteraan sluiten. Het is natuurlijk echt niet zo dat er ergens in een kantine een paar monteur / grondwerkers zitten te wachten op uw order.

Zeker, maar de aanvraag is gedaan in de eerste week november 2019. 

Reputatie 7
Badge +20

Goedemorgen @Kolodziej bedankt voor je bericht! Je wacht inderdaad al wel vrij lang lees ik! Ook ontzettend vervelend om zo te woord gestaan te worden door de onderaannemer, dat is natuurlijk niet de bedoeling!
Zou je hierover contact op willen nemen met KPNNetwerkNL? Zij gaan over de uitrol van de glasvezel en uiteindelijk over deze onderaannemers. Zij moeten je hier het beste mee kunnen helpen. Op de site van KPNNetwerkNL kun je vinden hoe je ze het makkelijkst kunt bereiken.