Beantwoord

Problemen met internet. Rood lampje op ExperiaBox v8.

  • 13 June 2022
  • 3 reacties
  • 239 keer bekeken

Ook ik heb problemen met internet. Het lampje bij internet van mijn experie box v8 brandt rood en WiFi, bekabelde internet Wi-Fi radio en bekabelde tv doen het niet. Ook alle stappen van de zelfhulp heb ik doorlopen. Niets helpt. Wat te doen?

icon

Beste antwoord door Stekkertje 13 June 2022, 19:27

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Stekkertje. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat je op dit moment geen gebruik kan maken van onze diensten. Heb je alle stappen op onze servicepagina al eens doorlopen? Zo ja, laat dan jouw gegevens achter in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan. Dan kunnen wij dit verder voor je uitzoeken. 

Beste Vikash,

Dank voor je reactie. Omdat KPN aangeeft dat de KPN installatie goed functioneert en er tussen kpn en mijn apparatuur alleen het glasvezelkastje en de expedia box zitten was mijn vermoeden dat het aan de ouderdom van de expediabox v8 zou liggen. Deze box heb ik nu bij kpn ingeruild voor een v10. Deze geinstalleerd. Echter ook bij de v10 brandt het internetlampje rood. De tv aangezet en deze gaf ook alleen maar foutmeldingen. De tv aan laten staan en ik ben andere dingen gaan doen. Tot even voor 18 uur stond de tv nog steeds in de foutmodus. Even na 18 uur ging hij plotseling zaken downloaden en even later deed deze het weer. Ook mijn overbuurman had vandaag hetzelfde probleem. Het is mijn sterke indruk dat ondanks de stellige uitspraak van KPN dat de fout in mijn huisinstallatie zou liggen de fout toch bij kpn ligt. 

Maar goed. De installatie doet het weer. Nu alleen nog bij de pc's, smart tv telefoons en bij familieleden en goede vrienden het wachtwoord bij het nieuwe SSID invoeren.

Vikash, nogmaals dank voor het meedenken.

Vriendelijke groeten,

Stekkertje

Reputatie 7
Badge +21

Zoals ik het lees in jouw bericht lijkt het er inderdaad dat er even geen verbinding was vanuit KPN. Goed om te lezen dat je inmiddels wel gebruik kan maken van onze diensten. Als je in de toekomst nog andere vragen hebt, dan weet je ons te vinden! 😉