Vraag

Problemen met randapparatuur en KleinZakelijk abonnement

  • 30 November 2023
  • 1 reactie
  • 19 keer bekeken

Sinds 2 weken zijn wij van ZIGGO overstapt naar KPN KLEIN ZAKELIJK, omdat ze belde en met een leuke aanbieding kwamen en omdat wij voor onze verhuizing ook KPN hadden en zeer tevreden waren.

Maar deze keer is het doffe ellende, tv en laptop die steeds uitvallen omdat WiFi wegvalt. Geen connectie kunnen maken met randapparatuur zoals apps de zonnepanelen en alarmen.

Inmiddels al dagen aan het bellen maar of je staat 20 min in de wacht en dan wordt de verbinding verbroken, of je wordt zo’n 7 a 8 x in de wacht gezet.. steeds een andere medewerker waar je het verhaal dan steeds opnieuw moet doen.

Daar waar we vorige keer zo tevreden waren zijn we nu heel erg ontevreden. Het is ook nog eens zakelijk en je wordt steeds van het kastje naar de muur gestuurd. Ik ben er zelfs eigenlijk gewoon heel woest om en vroeg me af of er altijd 30 dagen bedenktijd is als iets niet werkt.


1 reactie

Hoi @PenB2910 . Welkom op het forum.

Erg spijtig om te lezen dat het allemaal nog niet werkt zoals het hoort. Dit forum is voor de particuliere consumenten van KPN. Hier helpen klanten elkaar en springen wij als moderators af en toe bij. Er is ook een zakelijk forum: https://zakelijkforum.kpn.com/

Als je verdere hulp wilt, is het verstandig om meer uit te leggen over wat je allemaal al geprobeerd hebt zodat de community daar adequaat op kan reageren. 

Reageer