Problemen met tv kijken sinds nieuw modem

  • 28 August 2021
  • 11 reacties
  • 555 keer bekeken

Ik heb de afgelopen 9 dgn kpn 8 keer aan de tv gehad … geen beeld op 1 tv sinds nwe modem V10A

ligt niet aan ons hoor mevr nadat ik bij sommige kpn medewerkers te horen kreeg, alles maar ook alles getest met kabels etc resetten en dat wel 7/8 keren. Ligt aan uw tv!!! Ik Samsung Ned gebeld ALLES doorgenomen en meneer heeft op afstand in de tv gekeken en zegt, uw tv is gewoon goed hoor. Ligt aan de tv ontvanger!!! KPN zegt ligt niet aan de tv ontvanger grrrrrrr😡nu is er voor de 2 de keer een nwe tv ontvanger aangevraagd. Hoop dat ik hem

krijg en heb weer een afspraak bij Samsung second opinion. eigenlijk ben ik er fucking klaar mee en wil super WiFi…. Plus booster. Ik ben zelfs bereid om de hele shit op te zeggen. Sommige medewerkers doen hun best en sommige doen net alsof, bellen niet eens terug, Of pleuren de telefoon erop.Kwader  kan mij niet maken GOEDE SERVICE HOOR MAAR NIET HEUS. 
ik wacht maandag af, hopelijk nwe tv ontvanger en WEER Samsung afspraak. 

 

Admin: eigen topic voor vraag aangemaakt
 

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

11 reacties

Reputatie 7
Badge +24

@Bmdbjz Met een SuperWiFi kunt u geen tv probleem oplossen. 

Krijgt u een foutmelding op het scherm van de tv te zien? Of word het beeld zwart? Of ziet u blokjes?

Welk merk tv ontvanger heeft u?

@Bmdbjz Met een SuperWiFi kunt u geen tv probleem oplossen. 

Krijgt u een foutmelding op het scherm van de tv te zien? Of word het beeld zwart? Of ziet u blokjes?

Welk merk tv ontvanger heeft u?

Geen fout melding ..  in het begin en wat was kort, krakerig beeld en blokjes. Vanaf vorige week vrijdag geen signaal en nog steeds. Tv ontvanger is van merk ARRIS SERIE NO: M11616TNB776 en een nwe modem V10, ik heb gelezen dat er ook V12 bestaat. 
sinds we de nwe modem hebben is dit gebeurd 

Reputatie 7
Badge +24

@Bmdbjz bij problemen met de internetverbinding krijg je doorgaans een foutmelding op de tv. Krijgt u geen foutmelding, probeer dan eens iets met de HDMI kabel. Gebruikt u de originele die u van KPN gekregen heeft? Misschien de kabel omdraaien? Beetje rommelen aan de stekkers, ziet u dan reactie op beeld?

Hallo @Bmdbjz 

 ik heb gelezen dat er ook V12 bestaat. 

Nee, die bestaat niet, er bestaat wèl een BOX12 modem/router van KPN.

@Bmdbjz bij problemen met de internetverbinding krijg je doorgaans een foutmelding op de tv. Krijgt u geen foutmelding, probeer dan eens iets met de HDMI kabel. Gebruikt u de originele die u van KPN gekregen heeft? Misschien de kabel omdraaien? Beetje rommelen aan de stekkers, ziet u dan reactie op beeld?

Alles al geprobeerd… zelfs nwe HDMI kabel v KPN 

Reputatie 7
Badge +24

Alles al geprobeerd… zelfs nwe HDMI kabel v KPN 

Ok. Ook al een andere HDMI poort op de tv geprobeerd? Heeft u misschien nog een andere tv die u even kan proberen?

Hoe is de ontvanger op de Experiabox aangesloten? Met een rechtstreekse utp kabel naar de Experiabox? Zonder dat daar nog iets tussen zit? Geen andere kastjes er tussen ofzo? Heeft u al eens een andere utp kabel geprobeerd? 

Heeft u glasvezel of een DSL verbinding? Indien DSL, wat zegt deze site over uw adres? 

https://tele2-fpi-info.fourstack.nl

 

Ja alle poorten van de HDMI geprobeerd, wat is utp kabel? Boven doet het gewoon. 
de Experiabox is gewoon door de monteur asn gesloten en ik heb er niets tussen ( op asn gesloten) zitten

glasvezel!!

Hallo @Bmdbjz , utp kabel is ander woord voor netwerkkabel.

 

Reputatie 7
Badge +24

Boven doet het gewoon. 

Als u het kastje ruilt met het kastje boven, gaat dan het probleem mee naar boven of blijft het beneden? 

Reputatie 6
Badge +10

Welkom op ons forum @Bmdbjz en goed dat je aan de bel trekt!

Ik begrijp dat je op televisie de melding: geen signaal hebt? Dat is geen foutmelding vanuit de tv-ontvanger maar een teken dat de televisie of niet op het juiste externe kanaal staat of dat de tv-ontvanger zijn signaal niet aan de tv kwijt kan. Aangezien ik lees dat je al een andere HDMI kabel hebt geprobeerd dan kan het haast niet anders dan dat jouw televisie op het verkeerde externe HDMI kanaal staat. Ben je bekend hoe je dit kunt aanpassen via onze afstandsbediening? (de toets onder de cijfertoets 7)
Laat je nog even weten of het gelukt is?

Het probleem is opgelost, nwe tv ontvanger gekregen