Wij zijn een trouwe Telfort klant. (denk al rond de 20 jaar). Tot een maand geleden nooit problemen. Toen ging het oude Telfort modem steeds vastlopen. Bellen met KPN. Een modemwissel naar KPN box 12 nodig. Prima.
Omgewisseld, maar nu circa drie weken later ineens afgelopen woensdagochtend geen internet, tv en vast bellen meer. Wat we ook doen en resetten. Niets werkt meer. Bellen met KPN. Modem is niet goed, modemwissel nodig. Gisteren nieuw modem KPN Box 12 gehaald, maar nog steeds zelfde probleem. Nog steeds geen internet, tv en vast bellen. Weer bellen met KPN. Ligt helemaal niet aan het modem. Vorige Box 12 modem was dus ook prima. Het ligt aan de technische migratie. Die vindt plaats op dinsdag op woensdag nacht, woensdag op donderdag nacht en donderdag op vrijdag nacht. Dus morgenochtend (vanochtend) moet alles gewoon weer werken hoor. U heeft gewoon pech dat u net tussen wal en schip viel qua migratie. Heel vreemd verhaal…. Nee hoor meneer, geen zorgen, morgen werkt het weer en zo niet, dan even bellen en sturen we gelijk een monteur langs. Want dan is er toch iets anders aan de hand.
Vanochtend werkt alles uiteraard nog niet. Weer bellen met KPN. Nee hoor meneer we kunnen helemaal niet zeggen hoelang een migratie duurt. Het kan nog wel dagen duren voordat u weer online kunt. Vandaag een monteur sturen? Nee dat doen we niet en heeft ook helemaal geen zin. Voor maandag kan ik een monteur inplannen, maar als het probleem de migratie blijkt te zijn moet u wel voor de kosten opdraaien. AHHHHHH om gek van te worden. Ik ga helemaal niets betalen. Ik wil gewoon zsm weer tv, internet en bellen.
Vier verschillende medewerkers. Vier verschillende, elkaar tegensprekende verhalen. En ondertussen al dag 3 zonder internet, tv en bellen. En waarschijnlijk duurt dit dus nog wel een paar dagen, wnt ik heb er geen vertrouwen in dat het voordat de monteur komt ineens wel werkt.
Enige lichtpuntje na heel erg boos worden en frustratie, morgenmiddag kan ik een tijdelijk gratis direct online pakket ophalen zodat we vanaf morgenavond in ieder geval wel, als het goed is, online kunnen.
Wie herkent dit verhaal? En wat is bij jullie uiteindelijk het probleem en de oplossing. Dit kastje/muur en tegensprekende verhalen is om gek van te worden. Ik voel me niet serieus genomen door het ‘logge KPN’ en ja ik snap dat de klantenservicemedewerkers er persoonlijk niets aan kunnen doen. Frustrerende is echter dat je vier verschillende medewerkers spreekt met vier verschillende elkaar tegensprekende verhalen/oplossingen…..
*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid