Beantwoord

Problemen met verhuizing: glasvezel nog niet aangesloten

  • 15 July 2021
  • 5 reacties
  • 56 keer bekeken

Ik ervaar ook problemen met de verhuizing. 

13 juli zouden wij het pakket kunnen installeren. 

Nu woonde wij in Amsterdam en zijn verhuisd naar Landsmeer waar ze glasvezelnetwerk hebben. 

13 juli 2 monteurs geweest die het glasvezelnetwerk hebben geïnstalleerd. 

Nu 2 dagen verder nog niks, geen tv en internet. 

Het glasvezellampje brand ook niet meer, wel op de dag van plaatsing. 

Kpn zegt de verhuizing kan soms langer duren dan gepland, maar deze verhuizing is al 30 juni doorgegeven. 

Ik hoop toch echt dat dit opgelost word, anders gaan wij over op een andere provider. 

*Admin: afgesplitst van originele topic

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 16 July 2021, 11:40

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Hier hetzelfde probleem. 

2 weken van te voren doorgeven en op 13 juli zouden we zijn aangesloten, nou nu 15 juli en nog steeds niet. 

De monteur voor het aanleggen van glasvezel is geweest en heeft het netjes aangesloten, nu zou het fijn zijn als we er gebruik van kunnen maken. 

Reputatie 7
Badge +30

Hallo @Jan020, welkom! Hoe staat het er nu voor? Is er een monteur van KPN of van KPN NetwerkNL geweest? En heb je van ons niets meer gehoord over het uitstellen van de datum? Wil je je forumprofiel aanvullen met je adres en klantnummer? Je mag ook even bellen met 0800-0402. Je krijgt dan meteen een collega aan de lijn die direct met je mee kan kijken. Via het forum kan het, zoals je hebt gemerkt, even duren voordat je een reactie krijgt :-).

Ik kreeg vandaag een mail dat de verhuisdatum is verplaatst naar 16 juli, maar of het nou betekent dat het vandaag actief is is mijn niet duidelijk. 

Had al vernomen misschien na het weekend pas. 

Nu is internet niet een groot probleem, maar al 4 dagen geen tv is best erg, en misschien komen daar nog wat dagen bij. 

Reputatie 7
Badge +30

Dat is uitermate vervelend! Neem je ook mobiele abonnementen van ons af? In dat geval kan ik je een tijdelijke gratis internetbundel geven. Had je nog telefonisch contact gehad? Vul anders je forumprofiel aan met je adres, klantnummer en 06-nummer. Dan kijk ik met je mee. 

Reputatie 7
Badge +30

Ik zie dat je niet meer gereageerd had, is er inmiddels meer duidelijkheid? Mochten we nog iets voor je kunnen doen, laat het gerust weten.