Beantwoord

Problemen met wifi

  • 17 December 2020
  • 10 reacties
  • 123 keer bekeken

Ik heb exact hetzelfde probleem, net drie kwartier met de kpn chat gezeten, en ik krijg geen wifi versterkers, en aangezien ik internet hard nodig heb met thuiswerken, word het toch maar Ziggo snel regelen

admin: eigen topic aangemaakt. Oorspronkelijke topic

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 4 January 2021, 12:54

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Badge +19

Wat is je probleem met Wi-Fi?

Hoi @Jnm68  en anderen

Nee bij Ziggo kennen ze geen problemen met wifi.
Hoewel.

Doen ze niet moeilijk over een WiFi versterker in ieder geval, signaal is te zwak gewoon van het kpn modem, waarom krijgen nieuwe klanten wel 3 versterkers anders?

Hoi @Jnm68. en anderen

Ik heb van KPN na gebruik van hun wifi manager (nu niet bereikbaar) een jaar of wat terug 3 zwarte wifi versterkers gekregen.
Voor niets dus, en dat werkte prima.

Op dit moment gebruik ik 2 Super wifi punten en die werken ook goed.
(Als je gebruik wil maken van superwifi dan zijn de kosten voor jezelf)

Dus om nu te zeggen dat KPN moeilijk doet over wifi versterkers, nee dus.

 

Hoi @Jnm68. en anderen

Ik heb van KPN na gebruik van hun wifi manager (nu niet bereikbaar) een jaar of wat terug 3 zwarte wifi versterkers gekregen.
Voor niets dus, en dat werkte prima.

Op dit moment gebruik ik 2 Super wifi punten en die werken ook goed.
(Als je gebruik wil maken van superwifi dan zijn de kosten voor jezelf)

Dus om nu te zeggen dat KPN moeilijk doet over wifi versterkers, nee dus.

 

Nou de Wifi manager doet het weer en de test resultaten waren dramatisch weer, en niks geen gratis versterkers..

 

Badge +19

@Jnm68 over welke snelheden heb je het?

Reputatie 7
Badge +20

@Jnm68 we hebben al even niets meer van je gehoord. Is het nog gelukt?

@Jnm68 we hebben al even niets meer van je gehoord. Is het nog gelukt?

Nee zonder goed Wifi signaal gaat niets lukken natuurlijk, de enige oplossing is een wifiversterker aanschaffen wat ik niet ga doen met een abonnement van zowat 100 euro, je moet toch in een 2 laags woonhuis normale wifi kunnen hebben overal, sluit dit topic maar zie alleen maar reacties van KPN fan boys, en nutteloze verander je wifi kanaal eens

Reputatie 7
Badge +20

De resultaten uit je screenshot zouden moeten betekenen dat je boven de 20Mbit/s haalt in je hele huis.
Als je daar ergens in huis onder zit zou je de Wifi Experia's gratis moeten kunnen bestellen.
Als je overal boven de 20Mbit/s zit zijn ze helaas niet gratis. 
Mocht je ergens in huis helemaal géén bereik hebben is het advies de wifimanager eerst te doorlopen op de grens van je bereik en het zo uit te breiden.

Reputatie 7
Badge +20

@Jnm68 is het nog gelukt met de bovenstaande stappen?