Problemen rondom aanleg aansluiting

  • 6 March 2020
  • 9 reacties
  • 107 keer bekeken

inderdaad, hier ook,  ik zou nooit vwtelecom inhuren en ook geen abonnement meer op KPN nemen. Nachtmerrie. Ben nu al weken bezig: niet op komen dagen, dan afspraak niet bevestigen, dan schade maken, dan nog meer schade maken.

Schaam je.  Laten we allemaal besluiten NOOIT meer abonnement bij KPN te nemen. 

 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +24

inderdaad, hier ook,  ik zou nooit vwtelecom inhuren en ook geen abonnement meer op KPN nemen. Nachtmerrie. Ben nu al weken bezig: niet op komen dagen, dan afspraak niet bevestigen, dan schade maken, dan nog meer schade maken.

Schaam je.  Laten we allemaal besluiten NOOIT meer abonnement bij KPN te nemen. 

Ja, goed idee. En laten we terug gaan naar de steentijd, toen we nog met rooksignalen werkten...

Reputatie 7

Hallo @Violala, welkom op het forum! Wat jammer dat de aanleg en aansluiting zo moeizaam gaat. Ik kan me voorstellen dat je hier dan zo langzamerhand wel flauw van bent. Graag kijk ik hier na wat nu de status is, en wat we daar eventueel nog verder aan/mee kunnen doen. Vul daarvoor alsjeblieft je forumprofiel in, en laat hier even weten als je dit gedaan hebt.

Reputatie 7
Badge +17

@Violala We willen je graag verder helpen en zo nodig het een en ander voor je uitzoeken. Laat je het weten als we iets voor je kunnen betekenen?  

 

het is mij niet helemaal duidelijk waar je wil dat ik reageer, ik ben ingelogd via Facebook. Sinds 2 feb mail en bel ik me al suf die richting op. Ik neem aan dat jullie met een beetje onderzoek in je eigen archieven dat wel terug kunnen vinden?
 

mbt  de opmerking over rooksignalen: Meestal als bedrijven dit soort dingen doen, is de enige oplossing: niks mee bij ze afnemen, (of desnoods hun eigen afval terug op hun eigen stoep gooien). 
We leven nog steeds in een wereld met meerdere aanbieders.

 

Je kunt je forumprofiel invullen, en hier even weten als je dit gedaan hebt, zodat de medewerker van KPN na kan kijken wat nu de status is, en wat men daar eventueel nog verder mee kan doen.

Dus, men kan je misschien helpen, maar dan moet je wel meewerken en de gegevens verstrekken zodat men je als klant kan herkennen. Doe je dat niet dan kan men je hier niet verder helpen.

Het lijkt er overigens op dat je problemen hebt met de aanleg van het netwerk. Als dat zo is kun je je beter niet hier melden bij provider KPN, maar bij KPN Netwerk.
https://www.kpnnetwerk.nl/service-en-contact/contact/

Reputatie 7
Badge +21

@Violala, het gaat inderdaad om je gegevens. Zonder gegevens kunnen we jouw aanvraag er niet bij pakken en niet in de systemen duiken voor je.. Laat je even weten wanneer je jouw Forum profiel hebt ingevuld? :slight_smile:

hoi ik ben geen klant. KPN heeft mij een brief gestuurd omdat ze bij alle huizen glasvezel wilden aansluiten. Ik ben dus geen KPN klant en ik hoop dat, zeker na deze ervaringen, ook nooit te worden.

Bovendien: als je op mijn naam klikt, kan je dan gewoon mijn Facebook profiel zien?

Reputatie 7
Badge +24

Dat is dan duidelijke taal, hopelijk zullen we dit ooit kunnen veranderen. 

Wat je Facebook profiel betreft; dat kun je niet zien wanneer je op je naam klikt.