Beantwoord

Problemen wifi versterker

  • 27 August 2021
  • 4 reacties
  • 515 keer bekeken

ik heb 2 wifi-versterkers. de ene staat bij de mediabox en de ander staat op de 1e verdieping. beiden al ca. 2 jaar in gebruik.

De wifiversterker bij de mediabox geeft een groene constante licht. De versterker op de 1e verdieping geeft nu een constant paars licht (sinds kort).

Hierdoor heb ik op zolder geen wifi-bereik meer. hoe kan ik dit het beste oplossen?

icon

Beste antwoord door Anonymous 30 August 2021, 11:49

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Hallo @problemen wifi-versterker , de 2e versterker even resetten via het gaatje en opnieuw bekabeld aanmelden totdat het lampje constant groen brandt, kan enige tijd duren.

Daarna kun he de versterker weer bekabeld of draadloos plaatsen waar je wilt, wel binnen het draadloze bereik van de 1e versterker, indien draadloos aangesloten.

Succes.

 

dank voor je reactie JanD,

Helaas heeft de oplossing nog niet geleid tot het gewenste resultaat. De versterker op de 1e verdieping geeft nu een constant oranje licht.

Wat nu?

dank voor je reactie JanD,

Helaas heeft de oplossing nog niet geleid tot het gewenste resultaat. De versterker op de 1e verdieping geeft nu een constant oranje licht.

Wat nu?

Hallo @problemen wifi-versterker , een oranje lamp betekent dat de versterker te ver verwijderd staat van de 1e versterker en ontvangt dus een te zwak signaal om goed te kunnen werken. De oplossing is (dichterbij) verplaatsen totdat het groene lampje weer gaat branden.

Succes.

 

Reputatie 7
Badge +20

Ja, dichterbij inderdaad of via kabel aansluiten, dat kan natuurlijk ook.Â