Beantwoord

Problemen wifi, vooral met gamen

  • 21 April 2020
  • 5 reacties
  • 130 keer bekeken

Hallo, 

Ik heb ook veel problemen met draadloos wifi. Veel lekken tijdens spelen op play-station. Laatste runtime code versie is van 21-11-2017.Boot code versie is v300. 06c. Heb tijdje geleden al een reset gegeven, maar nieuwere versie komt blijkbaar niet door. Net op play-station wifibereik gemeten, was 2,9 Mbit/'s op 5 meter afstand van modem. Wat kan ik hieraan doen? 

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

icon

Beste antwoord door Joep1965 22 April 2020, 20:48

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Badge +19

Een kabel trekken!! De echte gamer doet het bekabeld!! Heb je de wifimanager al gedaan? https://www.kpn.com/internet/wifi/manager.htm#/login

Wordt denk ik idd de oplossing, bekabeld was de snelheid 70 Mbit/s. Wifimanager al wel gedaan, op de laptop, tablet en telefoons beneden geen probleem. Boven wel minder, mogelijk moet ik daar dan maar  een powerline adapter plaatsen.

Badge +19

Nee nee dat zeker niet!!! Zet daar een bekabeld accespoint neer!!!

Als dat de oplossing is moet ik dat maar doen. Heb boven eigenlijk maar op 1 kamer goede wifi nodig. 

Reputatie 7
Badge +30

Ha @Dico1966, welkom! Je kunt altijd de Wifi Manager doorlopen en, als je nog een DVS hebt liggen, probeer die vooral aan te sluiten voordat je nieuwe apparatuur gaat kopen. Verder schaar ik me volledig achter Joep: gamen doe je bekabeld ;-). Een DVS is daarvoor meestal ook niet ideaal. Een bekabeld accespoint is dan inderdaad aan te raden. Je kunt via onze website bijvoorbeeld het starterspakket van de Super Wifi punten aanschaffen.