Beantwoord

product gekoppeld kan geen snelheidstest doen

  • 17 July 2020
  • 5 reacties
  • 21 keer bekeken

Ik heb slechte Wi-Fi verbinding ik probeer die snelheids test te doen maar krijgt steeds melding dat product niet is gekoppeld .maar dat is die dus wel 

Ook na opnieuw koppelen en daar ook een bevestiging mail van gehad te hebben krijg ik bij die test nog steeds de melding niet gekoppeld

 

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 23 July 2020, 14:46

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Sallychevy, welkom op het forum! Inmiddels zijn we weer een paar dagen verder. Is het toevallig nog gelukt de wifimanager te doorlopen? (ik ga er voorzichtig vanuit dat dit de snelheidtest is die je bedoelt).
Als dat niet het geval is, zou je dan ál je producten (ook je mobiele abonnement) eens willen ontkoppelen van je KPN ID, weer opnieuw willen toevoegen en het dan nog eens proberen?
Als ook dat het niet verhelpt, zou je het dan eens met een ander apparaat en andere browser kunnen proberen?

Hoi ik heb die test (wifimanager) doorlopen maar beneden is het prima maar boven waardeloos ik zal proberen wat je aanraadt en het resultaat hier posten

Badge +19

Maar wat is de uitkomst van de wifimanager? Bij slecht Wi-Fi krijg je vaak gratis de experia wifi's of een monteur.

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Sallychevy, is het nog gelukt?

Reputatie 7
Badge +20

We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat het gelukt is.  Anders weet je ons te vinden!