Vraag

Proxyfactor IP adres te hoog t.b.v Ziggo Sport Totaal

  • 5 February 2021
  • 2 reacties
  • 98 keer bekeken

Badge

Ik heb zojuist via dit forum een probleem gevonden wat met mijn probleem overeen komt.

Wanneer ik inlog op Ziggo Sport Totaal krijg ik een melding dat ik gebruik maak van een proxy-verbinding. Echter wordt er geen gebruik gemaakt van een proxyverbinding / VPN verbinding. 

 

De internetverbinding loopt via KPN. Wanneer je ook controleert via bijvoorbeeld http://www.whatismyproxy.com/ zie je ook dat er geen proxy wordt gebruikt. Ook zijn de routerinstellingen meermaals gereset naar fabrieksinstellingen zonder resultaat.  

 

Nu heb ik meerdere malen contact gehad, met zowel Ziggo als KPN telefonisch, maar beide organisaties wijzen naar elkaar. Ziggo meldt het volgende; 

 

Ik heb zojuist contact gehad met KPN klantenservice (telefonisch), en zij meldden mij dat KPN geen ander IP adres kan leveren.  

 

Het volgende stond in de vraag die overeenkomt met mijn huidige vraag;

 

Dus, waar het op neer komt, is dat beide organisaties niks kunnen veranderen, en ik zit ondertussen zonder de mogelijkheid om gebruik te maken van deze service. 

 

Is er een mogelijkheid om deze “proxy score” te veranderen? Tot aan begin dit jaar had ik toegang tot de service van de Ziggo Sport app, maar deze is nu weg, dus iets moet er veranderd zijn lijkt me?


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Hoi @Jmw de Groot . Welkom op het forum.

Erg vervelend dat je hier tegenaan loopt. Ik kan me indenken dat je ip adres misschien in het verleden (of zonder jouw medeweten) ‘misbruikt’ is. Hoe lang heb jij dit IP al?

Ik ga sowieso even in conclaaf met een collega die hier hopelijk meer van weet. Ik kom er op terug. 

Wij herkennen dit niet. Als ziggo van dit systeem gebruik maakt, zou je hopen dat ze de lijst ook kunnen manipuleren als er een fout is gemaakt.  Helaas kan ik je hier niet bij helpen.