Beantwoord

ps4 network inlogproblenen experiabox V9

  • 11 March 2020
  • 4 reacties
  • 225 keer bekeken

Beste mensen,

we hebben paar weken inlogproblemen ps4 network .fout melding :Ce-33383-0 . Ik heb paar keer met ps support gesproken. Maar probleem bleekbaar met port openen of zo?! Ik heb geen idee meer. we hebben wifi / network kabel verbinding. Allebei zijn succesful. maar network connection werkt niet. Ik heb static IP adress for ps4 gedaan. ps support heeft gezegd dat moet ik utp /tcp port laten openen met kpn. Maar kpn zegt hoeft niet dus alleen static IP moest ik doen voor KPN . Ik heb gedaan dus. Nu zie ik in mijn modem -Network-LAN- in die lisjtje zie ik mijn PS4 (eerder was niet bij) maar toch werk niet ps netwoork aanmelding nog fout melding van CE-33383-0 !! Kan iemand weet oplossing ? Ik ben 1 maand bezig met oplossing. elke keer 45 min ps of kpn met telefoon maar elke keer moet ik iets anders proberen .. 

Alvast Bedankt

Nil

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 14 March 2020, 11:09

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Probeer voor de zekerheid in je experiabox de optie “upnp” aan te zetten. Ik heb helaas zelf geen V9 helaas niet waar dat vinkje precies verstopt is. 

 

Met de V10 kan je de experiabox via de volgende link benaderen vanaf je thuisnetwerk:

http://192.168.2.254/

Beste SJorsK

Probeer voor de zekerheid in je experiabox de optie “upnp” aan te zetten. Ik heb helaas zelf geen V9 helaas niet waar dat vinkje precies verstopt is. 

 

Met de V10 kan je de experiabox via de volgende link benaderen vanaf je thuisnetwerk:

http://192.168.2.254/

Ik heb deze probeert. Bij Upnp staan 2 optie enable en  discovery. Ik heb alleen enable probeert maar werkte ook niet. Moest ik allebei aanzetten ? Of wat bedoel jij precies ? 

Hoi @Hedacosta . Welkom op het forum.

Je kunt eens experimenteren en beide aanzetten. Er is wel wat voorzichtigheid geboden, uiteraard. Je geeft hiermee het open zetten van poorten min of meer uit handen. 

Zelfs een statisch ip adres zou niet nodig moeten zijn. Wij hebben duizenden klanten die met dit modem zonder probleem op het playstation network kunnen komen.

 

Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.