PS4 verbinden met ExperiaWiFi

  • 15 February 2019
  • 7 reacties
  • 120 keer bekeken

Hoi,

hier er het zelfde probleem. Alleen is de vrij poort bezet door de TV en het is lastig om elke keer te wisselen.

Hoe kan de Experia Wifi geloppeld worden aan de PS4 zonder kabel?

*afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

7 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen @Wimpie007. Welkom op het forum. Op deze pagina kan je bekijken hoe je een WiFi-verbinding maakt op de PS4. Echter zijn er op dit moment nog een aantal problemen met het opzetten van een WiFi verbinding tussen een PS4 en ExperiaWiFi. De ontwikkelaars zijn nog bezig om dit verder uit te zoeken. Zodra hier meer over bekend is laat ik je het weten. Mocht het jou wel lukken om een verbinding tot stand te brengen, dan hoor ik dat graag van je!
Hallo Vikash,

bedankt voor je reactie. Ik heb het probleem nog niet opgelost helaas. Wel heb ik het vermoeden dat de PS4 wellicht de oude WiFi verbinding - via de Experiabox en die dezelfde naam heeft als de nieuwe via de Experia WiFi - op een of andere manier onthoudt.

Ik ben nu aan het kijken hoe ik de internet verbinding van de PS4 kan resetten. Zou dat het probleem kunnen zijn?
Reputatie 7
Maar ik neem aan dat jouw Experia WiFi dezelfde naam (SSID) heeft als de Experia Box.
Dan zou dat namelijk niet de oorzaak mogen zijn.
Bedankt voor je reactie WJB. Ik probeer nu alles uit te sluiten. De PS4 geeft aan dat WiFi signaal zwak is en dat geen verbinding gemaakt kan worden.
Experia WiFi staat naast de PS4 en ik heb geen problemen met andere apparaten.
Reputatie 7
Badge +21
Dat is exact het probleem dat we hebben doorgezet naar de ontwikkelaars van de ExperiaWiFi. Ik zal voor je navragen hoe ver ze hiermee zijn en of er al een oplossing is gevonden voor dit probleem.
Dat zou super zijn. Bedankt.
Ik had hetzelfde probleem en dat ook met mijn smart tv...bij mij is het opgelost door de experia wifis gratis om te ruilen voor een versterker.

Reageer