Beantwoord

ptt kastje aan huis

  • 13 August 2020
  • 6 reacties
  • 306 keer bekeken

Mijn mailadres is ****

 

Heb bij mijn voordeur een oud PTT kastje en wil dit laten verwijderen of een bijdrage hiervoor krijgen . Wat zijn de mogelijkheden?

Admin: e-mailadres verwijderd i.v.m. privacy

icon

Beste antwoord door Piet van der Vooren 14 August 2020, 13:40

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Een bijdrage krijg je er niet voor, dat kun je wel vergeten.

Reputatie 3
Badge +3

Wat hier afgebeeld is is een STAPN 58 manipulatiekast. Mijn gezonde verstand zegt me dat dit gewoon nog een actieve kabelverdeler is. Ik acht de kans dat je daar iets aan kunt doen niet heel groot, helaas. 

Reputatie 7
Badge +22

Wat hier afgebeeld is is een STAPN 58 manipulatiekast. Mijn gezonde verstand zegt me dat dit gewoon nog een actieve kabelverdeler is. Ik acht de kans dat je daar iets aan kunt doen niet heel groot, helaas. 

@TBloemink het is wel raar dat de KPN in die tijd gewoon die STAPN 58 kastjes in de tuin van bewoners staan. :thinking::wink:

Wat hier afgebeeld is is een STAPN 58 manipulatiekast. Mijn gezonde verstand zegt me dat dit gewoon nog een actieve kabelverdeler is. Ik acht de kans dat je daar iets aan kunt doen niet heel groot, helaas. 

@TBloemink het is wel raar dat de KPN in die tijd gewoon die STAPN 58 kastjes in de tuin van bewoners staan. :thinking::wink:

Hallo @Dennis Schreve , @Jabtahhill  schrijft dat dat bij zijn/haar voordeur staat, dus de stoep er voor kan ook gemeentegrond zijn en dan kun je er ook niets tegen doen.

 

Deze kastjes zijn nog gewoon in gebruik. Verwijderen kan dus niet.

Reputatie 7
Badge +9

Wat hier afgebeeld is is een STAPN 58 manipulatiekast. Mijn gezonde verstand zegt me dat dit gewoon nog een actieve kabelverdeler is. Ik acht de kans dat je daar iets aan kunt doen niet heel groot, helaas. 

@TBloemink het is wel raar dat de KPN in die tijd gewoon die STAPN 58 kastjes in de tuin van bewoners staan. :thinking::wink:

In de vroegere Telegraaf- en Telefoonwet was geregeld dat het plaatsen van dergelijke kasten, die immers van algemeen belang waren, moest worden toegestaan. Ook in de huidige Telecomwet staat een dergelijke bepaling.

Piet.

Reageer