Beantwoord

Push notificatie Microsoft Authenticator geblokkeerd op alles behalve WiFi

  • 12 June 2022
  • 6 reacties
  • 309 keer bekeken

Reputatie 3
Badge +2

Alleen als ik met WiFi verbonden ben aan mijn KPN thuisnetwerk komen push notificaties van de Microsoft Authenticator voor 2FA niet binnen behalve als de app geopend is. 
 

Enig idee of KPN dit op eoa manier blokkeert? Op WiFi van de zaak en op LTE geen issues met de notificaties. 

icon

Beste antwoord door Bart van KPN 14 June 2022, 14:24

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Bij een iPhone kun je instellen wanneer de app toegang heeft, wellicht staan daar een aantal schuifjes uit?  Mocht je een iPhone hebben.

Reputatie 3
Badge +2

Bij een iPhone kun je instellen wanneer de app toegang heeft, wellicht staan daar een aantal schuifjes uit?  Mocht je een iPhone hebben.

Ik heb toch al jaren een iPhone. Maar ik weet werkelijk niet welke instelling je bedoeld. Zou je het verder willen toelichten. 

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @MatGerBen ,

Bij mij staat het zo : 

Instellingen

Helemaal naar beneden scrollen naar de lijst met apps.

Authenticator openen 

Meldingen 

Sta meldingen toe 

En bij meldingen overal een vinkje plaatsen

 

Reputatie 3
Badge +2

Ja die staan bij mij ook allemaal aan. En het werkt ook prima op t WiFi van de zaak en op mijn LTE verbinding. Alleen niet indien ik via WiFi verbonden ben met mijn thuisnetwerk. En ook alleen maar van de Authenticator app. Krijg gewoon pushnotificaties binnen van andere apps

Reputatie 7
Badge +28

Ok, dan ligt het aan de app zelf. Hopelijk lossen ze het op in een update.  

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @MatGerBen, wat balen zeg. Ik kan er ook niet meer van maken. Ik ga helemaal met Noordzee mee. Hopelijk snel opgelost.