Vraag

raar bericht

  • 24 December 2020
  • 4 reacties
  • 394 keer bekeken

Krijg een mail met de volgende tekst:

 

Geachte heer XXXXn,

Wij hebben aanvullende informatie nodig om uw melding bij Spoed en Herstel verder in behandeling te kunnen nemen.

Bel ons

Wij verzoeken u vriendelijk om, vanaf het aansluitadres, contact met ons op te nemen. U kunt dit doen op 0800-0201557(gratis). Uw persoonlijke pincode is XXXXXX. Als u het nummer juist hebt ingetoetst, kies dan optie 8. Wij zijn bereikbaar op werkdagen van 08:00 tot 18:00.

Als u niet reageert

Als wij binnen 7 dagen niets van u vernemen gaan wij ervan uit dat uw diensten naar tevredenheid werken. Wij zullen in dat geval de melding sluiten. U kunt daarna uiteraard opnieuw contact opnemen met onze Klantenservice. Kijk op kpn.com/service of bel gratis 0800-0402.

 

Met vriendelijke groet,

Jörg Kramer
Directeur Klantenservice

 

 

Vervolgens bel ik dat nummer, doorloop alle opties en krijg een automatisch antwoordapparaat dat zegt dat KPN me nu niet te woord kan staan en of ik later terug wil bellen…..ronduit SLECHT deze manier van communicatie.

Wil dus direct iemand van de klantenservice spreken. Maar ook een telefoonnummer van de klantenservice vinden is een speld in een hooiberg. Het is expres zo moeilijk mogelijk gemaakt om contact per telefoon op te nemen. Ronduit teleurstellend.

 

Is er misschien iemand op dit forum die mij kan vertellen waar ik met een medewerker, een mens, kan spreken? Voelt een beetje aan alsof ik tegen een robot die KPN heet aan zit te praten.

 

Alvast dank voor de hulp. 

 

 

 

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Uhmmmm, nummer van de klantenservice staat toch ook in dat bericht, 0800-0402, en als je tegen die computer zegt “ ik wil een medewerker spreken" krijg je iemand aan de lijn, kan even duren als het druk is.

Ja dat zie ik zelf ook wel maar het probleem is nu juist dat het bij mij niet werkt en ik geen alternatieve manier van contact kan vinden anders dan dit forum, wat nogal omslachtig is. Begrijp niet waarom dit allemaal zo ingewikkeld moet….shoot me

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @geirriteerde klant het nummer 0800 0402 is helaas regelmatig overbelast.

Je kan ook chatten. Ga naar https://www.kpn.com/service.htm 

Kies dan een onderwerp en vervolgens “Ik heb een andere vraag of wil contact”, dan vind je alle contact mogelijkheden (waaronder de chat) een stuk lager op het scherm.

Je kan ook hier wachten op een reactie van een KPN medewerker, maar op het forum kan dat door de drukte en feestdagen meerdere dagen duren.

Badge +19

 Begrijp niet waarom dit allemaal zo ingewikkeld moet….shoot me

Dat “shoot me” zullen we niet doen maar het zal u niet zijn ontgaan dat er een virus in het land rondspookt waardoor veel mensen, waarschijnlijk ook van de klantenservice, thuis aan de keukentafel moeten werken met een mobieltje. Dat is een stuk minder makkelijk dan op een volledig ingericht kantoor. Misschien begrijpt u het nu.