Beantwoord

radio streaming valt uit

  • 21 July 2020
  • 3 reacties
  • 63 keer bekeken

Radio stream valt regelmatig uit op zowel samsung als iphone. Vreemd genoeg blijkt ook de desktop aan hetzelfde euvel te lijden, en die ligt aan een lijntje. Andere apps zoals spotify vertonen dit verschijnsel niet. NPO Radio 1 verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, maar het helpt niet.

Wie weet waar dat aan kan liggen?

icon

Beste antwoord door Rutger van KPN 27 July 2020, 20:07

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +15

@Pal Op het moment dat je op 3 verschillende apparaten, waarvan ook nog 1 bekabeld hetzelfde probleem ervaart dan is er volgens mij nog maar 1 constante factor, en dat is in dit geval NPO Radio 1. Je zou eventueel kunnen testen of je een ander radiostation wel zonder problemen kunt luisteren. Mocht dat wel lukken dan ben ik bang dat je voor de oplossing van dit probleem bij de ontwikkelaar van de NPO Radio 1 app of website. Mocht dat niet lukken hoor ik het graag en gaan we verder op onderzoek uit.

Reputatie 7
Badge +15

@Pal Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!

Ja! Heel hartelijk bedankt voor het antwoord. Ik was zelf ook tot die conclusie gekomen, maar vrees dat ik die app-bouwer niet zo snel zal vinden. Ik laat het hier dus bij.