Beantwoord

realtime inschakelen van KPN veilig lukt niet

  • 25 March 2019
  • 4 reacties
  • 354 keer bekeken

Goedemiddag,
Sinds vandaag heb ik het KPN veilig geintstalleerd. Hij geeft nu aan dat het niet veilig is omdat ik realtime scannen niet kan inschakelen. Als ik de pagina ontgrendel en daarna realtime scannen aan vink, gaat het vinkje vanzelf weer weg
icon

Beste antwoord door Marina_ 26 March 2019, 11:27

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Heb je de oude antivirus software wel volledig verwijderd, eventueel met behulp van de verwijdertool van de softwaremaker?
Ik praat niet over Windows Defender, die kun je niet verwijderen en schakelt zichtzelf uit bij een ander anti-virusprogramma.
Reputatie 7
Badge +19
Goedemorgen @AnitaVDO, Goed dat je jouw vraag hier stelt 🙂 Vermoedelijk gebruik je Mac High Sierra. Mac High Sierra heeft een paar dingen die anders gaan. Om bijvoorbeeld realtime scannen op Mac OSX High Sierra mogelijk te maken moet er toestemming gegeven worden aan de extensie van F-Secure (onderdeel van KPN veilig). Naderhand kan de toestemming gegeven worden via [apple menu] > [System preferences] > [Security & Privacy]. Zou je dit willen nakijken?

Daarnaast kan het soms helpen om KPN veilig te verwijderen, de computer opnieuw op te starten en KPN veilig weer te installeren.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @AnitaVDO, We hebben geen bericht meer van je gezien. Hopelijk is het je gelukt om Realtime scannen in te schakelen. Anders horen we het graag 🙂

Gewoon opnieuw installeren……………...dan is alles weer verholpen.

Real time scannen lukte ook bij mij niet (Apple Macbook Air mid 2012), nu wel……..

ik gebruik wel iOS Catalina