Beantwoord

Reclame op mijn IP

  • 2 January 2020
  • 5 reacties
  • 529 keer bekeken

Pas zaten we met z’n zessen op op 1 WiFi, 1 van ons zocht iets op op internet, en vervolgens kregen de anderen reclame van datzelfde bedrijf. Hoe kan dit en hoe kan je dit vermijden?

 

 

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 3 January 2020, 15:51

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hi Z, welkom op het forum. 

Welkom in de wereld van Google. Dit is gekoppeld aan je IP adres en alle gebruikers op je adres, daar wordt op geadverteerd. Hoe te vermijden? Lastig, ik gebruik zelf de Ghostery en Ublock Origin plug-in in Chrome.

 

Beste lezer,

ik wordt op dit moment bestookt met jullie reclame waarvoor ik een aantal korte vragen moet beantwoorden en ik dan kan aankruisen welke telefoon ik verdienen.

Deze vragen heb ik beantwoordt.

En daarna volgde een betaling van 1,00 euro.

Ik heb een aantal creditkaart geprobeerd en krijg telkens als antwoord verkeerde gegevens, wat echter niet juist is, waardoor ik geen aanspraak kan maken op uw prijs.

Jammer dat ik op deze manier  een beetje voor de gek wordt gehouden.

Ik hoop daar in de toekomst niet telkens lastig gevallen ga worden.

 

Met vriendelijke groet,

 

Henk Berends

   

Badge +19

Nou dat komt niet van kpn maar van criminelen. Daar is weinig aan te doen. Dat u zo makkelijk met uw creditcard omgaat verbaasd me wel. Bel onmiddellijk met uw creditcardmaatschappij.

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @henk304 ik ben bang dat je er inderdaad ingetuind bent. Dit is nep (phishing) !

Ik hoop dat je geen privégegevens prijs hebt gegeven, je spreekt over gebruik van je creditcard.

Neem voor de zekerheid direct contact op met je bank / creditcardmaatschappij !!!

Reputatie 7
Badge +24

Oeiii!

 

Neem voor de zekerheid direct contact op met je bank / creditcardmaatschappij !!!

Dit gelijk doen inderdaad!!