Vorige week heb ik mijn glasvezelcontract vernieuwd en ga ik per mei van 100 / 10 naar 200 / 200. Direct werd er aangegeven dat hiervoor een monteur op 7 mei langs zal komen om dit te realiseren. Nu heb ik 2 dagen terug een bericht van KPN gekregen dat de afspraak met de monteur geannuleerd is vanwege de coronacrisis. Hierna heb ik niets meer vernomen en heb ik gisteren zelf maar contact gezocht met KPN over hoe nu verder.
Ik heb al jaren glasvezel van KPN. En mij werd aangegeven dat per 11 mei ik gewoon gebruik zou kunnen maken van mijn nieuwe snelheid, zonder enige belemmering. Maar op mijn vraag met welke reden er initieel een monteur langs zou komen, kreeg ik telkens het antwoord: “ja die zou dingen komen installeren zodat u van uw nieuwe snelheid gebruik kunt maken. Maar zonder monteur gaat het ook werken”.
Kunt u mij duidelijk antwoord geven op mijn vraag, waarom zou er initieel een monteur langs komen en waarom dat nu niet meer nodig is? Zou er apparatuur vervangen worden? Zou er apparatuur omgeruild worden? Het hele verhaal bevreemd mij te meer omdat in u in uw bericht aangaf dat de monteur ongeveer een uur bezig zou zijn. Ik verneem graag van u.
Mvg