Beantwoord

Regelmatig problemen met interactieve televisie en internet

  • 30 January 2019
  • 4 reacties
  • 73 keer bekeken

Regelmatig heb ik problemen met Interactieve TV (hangt naar pauzeren, zwart scherm,
kan opnames niet afspelen etc.)

Bekabeld internet (Uw computer lijkt correct geconfigureerd te zijn
maar het apparaat of de bron (primaire DNS-server) reageert niet.).

En wifi (verbonden maar geen internet).

Heb update van tv ontvangers gedaan. Heb probeert met direct kabel van Experia box (v10) naar tv ontvanger, helpt ook niet.

Elke keer ik probeer contact via de chatbot lijkt die te hangen (Nina is typing...) maar er gebeurt niets.

Kunnen jullie helpen?
icon

Beste antwoord door bchr 31 January 2019, 11:51

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Hoi @bchr. Welkom op het forum!
Wat vervelend dat je verbinding zo onstabiel is! Heb jij een v10 of een v10a? Hoe zijn de tv tuners aangesloten? Ik lees dat je het ook via een kabel hebt geprobeerd en daarom vermoed ik dat er DVS ( draadloze verbindings sets ) in het spel zijn.
Kun je tevens je profiel aanvullen en mij een seintje geven? Dan meet ik de lijn door.
Hoi, Erwin,

Is mij inmiddels gelukt om direct hulp te krijgen.

Heb voor nu tv ontvanger terug gezet naar fabrieks-instellingen zo zij met zekerheid de laatste update ging installeren.

Voor internet ligt dit waarschijnlijk aan de DVS volgens support. En wifi moet ik gewoon uit/aanzetten op de mobiel wanneer het gebeurd.

Ben niet helemaal overtuigd over de verhaal met DVS. Wanneer er problemen zijn, zie ik in Devolo Cockpit gewoon alle Devolo's verbonden en met goede snelheden ook.

Nu nog ff afwachten of er nog steeds problemen met interactieve televisie zijn.
Dank voor je update! Ik hoop ook dat de boel nu stabiel blijft. Een DVS kan in de war raken van dimmers of andere elektrische apparaten. Maar als de cockpit constante en goede snelheden laat zien, op verschillende momenten gemeten, zou dat een indicatie moeten zijn dat de apparaten hun werk doen.
Heb gisteren ochtend weer problemen. Tegelijk lag wifi en DVS eruit. De cockpit gaaf goede verbinding an voor de DVS. Beetje later werkte wifi en DVS weer. Lijkt mij iets te toevallig.