Beantwoord

rekening betaald afgelopen vrijdag via kpn app.

  • 1 June 2020
  • 3 reacties
  • 47 keer bekeken

Reputatie 1
Badge

Beste heer/mevrouw, ik heb afgelopen vrijdag een rekening betaald van kpn van een maand terug... maar telkens als ik het via de app wil betalen , en zodra ik betaald hebt vraagt die terug te keren naar de pagina terwijl dat niet kan. Nu staat mijn factuur nog als onbetaald terwijl die wel betaald is. Het komt altijd wel goed, alleen verwerking duurt daardoor wel langer aangezien ik een betaalregeling had getroffen voor deze factuur. Niet dat ik zo dadelijk onverwachts afgesloten wordt...

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 2 June 2020, 15:50

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Hoi Niels, ik begrijp dat je nu de factuur van april betaald hebt? Ik zie dat hier inderdaad nog niet terug. En ik zou verwachten dat dit onder water toch al wel verwerkt zou zijn omdat je wel gewoon een iDeal link van ons hebt gebruikt. Ik raad je in dit geval dan ook aan om even te bellen met 0800-0402 zodat je doorverbonden kunt worden met onze Collections afdeling. Zij gaan hierover. Let er wel op dat die op feestdagen niet aanwezig zijn, dus bel morgenochtend.

Reputatie 1
Badge

Dan wacht ik morgen middag nog even af, heb dit al wel eens vaker gehad. Heb t op vrijdag ook overgemaakt en dat was misschien net te laat, en nu heb je direct Pinksteren erachter aan..

Reputatie 7
Badge +30

Ik zie de factuur van april hier nu als betaald staan, @Niels26. Dit zou je dan inmiddels in de MijnKPN ook zo moeten zien.Â