Beantwoord

Rekening naar automatische incasso zetten

  • 30 August 2021
  • 1 reactie
  • 47 keer bekeken

wij zijn uit de wsnp en bewind en willen alles automatisch zetten maar we kunnen niet koppelen omdat we het oude rekeningnummer niet weten zou graag weten waar we de beschikking van de rechtbank heen kunnen mailen

Ā 

icon

Beste antwoord door Bart_ 30 August 2021, 19:47

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20

Dag @Arenda RegtopĀ Welkom hier op het KPN forum! Hier kun je inĀ gesprek gaan met onze community! Onze community bestaat uit onze klanten en mensen met interesse in onze diensten en producten. Onze community heeft heel veel kennis in huis en op bijna alle vragen kun je hier het antwoord vinden. De gesprekken tussen de forumgebruikers worden begeleid door moderators, zoals ik. Wij werken voor KPN en zorgen dat allen informatie goed vindbaar is. Zo heeft niet alleen de vraagsteller iets aan het antwoord, maar kan elke meelezer er van profiteren. Als je er onderling echt niet uitkomt, kunnen we ook inhoudelijk meedenken.Ā 

Onze community kan je met bijna alles helpen, maar helpen met vragen over het aanpassen van gegevens andere zaken waar privacy gerelateerde informatie in voorkomt lukt uiteraard niet. Voor dit soort vragen ben je het snelst geholpen door te bellen met de klantenservice (0800-0402) of door het starten van een chat via de website. Via die weg kan een medewerker van KPN direct en persoonlijk met je meekijken. Je kunt ook worden doorverbonden met onze financiĆ«le afdeling, als dat nodig is.Ā