Beantwoord

Rekeningen gekregen voor een abonnement dat ik niet heb

  • 30 June 2020
  • 4 reacties
  • 231 keer bekeken

Hallo, ik heb van incasso brief gekregen om hoop geld terug te betalen voor iets wat niet voor mij was. Abonnement is gesloten met mijn gegevens en andere adres waar jullie hebben alle briefen gestuurd en nu na twee jaar krijg ik herinnering om bijna 2000€ te betalen. Ik woon al 18 jaar op hetzelfde! Ik heb al meer dan 4 jaar hetzelfde telefoon nummer ook kpn maar onder gegevens van mijn moeder omdat ik in die tijd kon hen abonnement aansluiten ivm geen vaste inkomsten. 
Als mijn adres en e mail adres niet klopt en ik krijg geen brief op mijn echte adres dan klop iets niet! 
ik hoop dat dat op andere manier kan opgelost worden door KPN! 

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 3 July 2020, 17:59

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hi Ajaa, welkom op het forum. 

Als ik het goed begrijp heb je een rekening gekregen van een abonnement dat je nooit bij ons hebt afgenomen, klopt dit? En dit op een adres dat jij totaal niet herkent? Gaat het om een mobiel abonnement of om vaste internetdiensten? 

Van wie heb je deze brief gekregen? Van KPN zelf of van een incassobureau? 

Zou je ook je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Dan kan ik kijken wat ik hier kan zien. 

Ik hoor graag van je. 

Reputatie 7
Badge +24

@Ajaa, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen. 

Goedemiddag, via incassobureau heb ik dat binnengekregen en wat nog erger is heb ik bkr opgevraagd staan nog twee telefoon abonnementen een van hetzelfde datum en en paar dagen later. Nu heb ik op eens drie telefoon abonnement op mijn naam met onjuiste adres omdat ik vanaf 2002 op hetzelfde adres won. Wordt toetsing bij bkr gedaan en nu ziet ik in problemen. Gaat om contractnr: 500058535522.

mvg 

 

Reputatie 7
Badge +24

Ik heb hier toch iets meer informatie voor nodig. Dit komt niet zomaar bij een incassobureau uit. 

Je hebt zomaar 3 mobiele abonnementen op je naam zonder dat jij hier iets van weet? Dit kan namelijk alleen op basis van een geldig ID-bewijs. 

Je geeft aan dat je vanaf 2002 op hetzelfde adres woont, want bedoel je hier precies mee? 
Zou je ook zoals eerder gevraagd alsnog je profiel in willen vullen met je gegevens?

 

Ik hoor wederom graag van je.