Beantwoord

Rekeningnummer wijzigen na afloop bewindvoering

  • 18 April 2021
  • 1 reactie
  • 297 keer bekeken

Ik kan mijn rekeningnummer niet wijzigen.
Ik heb onder bewindvoering gestaan, maar dat is nu afgelopen.
 

icon

Beste antwoord door Shyrin van KPN 21 April 2021, 21:33

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +16

Hey @Jordin van Doorn! Wat fijn dat de bewindvoering geëindigd is: nieuwe start! :relaxed:  

Heeft jouw bewindvoerder al aan ons doorgegeven dat de bewindvoering gestopt moet worden? Dat is even belangrijk. Check of dat bij ons bekend is, zo ja dan kan het rekeningnummer direct via onze klantenservice gewijzigd worden:

  • Telefonisch via 0800 0402: maandag tot en met vrijdag bereikbaar tussen 8 en 20 uur en zaterdag van 8 tot 17 uur, zon,- en feestdagen gesloten.
  • Dezelfde openingstijden gelden ook voor onze chat. Je kunt via onze contactpagina een chat opstarten door te klikken op ‘Administratie’ en vervolgens op “Ik heb een andere vraag en wil graag contact hebben'. Je kunt dan een chat starten door op ‘Naar chat’ te klikken.

Als je bewindvoerder dit nog niet aan ons doorgegeven heeft of het is nog niet bij ons bekend, laat hem/haar het volgende formulier invullen: Financiële hulpverlening afmelden, zodat wij dit kunnen verwerken en jij dan alsnog het rekeningnummer kunt wijzigen.