retour

  • 10 March 2021
  • 1 reactie
  • 50 keer bekeken

Hallo,

 

ik kreeg vandaag weer een herinnering om de tv kastjes te retourneren. Maar dat heb ik 27-02-21 al gedaan. In de originele doos met een retoursticker van de KPN. Waar gaat het fout. Het post.nl bonnetje heb ik nog.

Admin: eigen topic aangemaakt voor vraag

Nadia 2 jaar geleden

Hoi @Jos Sander, welkom op het forum. Ik zie dat jouw vraag nog niet is beantwoord, sorry voor de late reactie. Goed dat je het verzendbewijs nog hebt bewaard.  Omdat het al een tijdje geleden is dat je je vraag hier hebt gesteld,  hoop ik dat het probleem inmiddels is opgelost. Mocht je nog wel onze hulp nodig hebben dan hoor ik het graag.  

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7

Hoi @Jos Sander, welkom op het forum. Ik zie dat jouw vraag nog niet is beantwoord, sorry voor de late reactie. Goed dat je het verzendbewijs nog hebt bewaard.  Omdat het al een tijdje geleden is dat je je vraag hier hebt gesteld,  hoop ik dat het probleem inmiddels is opgelost. Mocht je nog wel onze hulp nodig hebben dan hoor ik het graag.