Beantwoord

Retour sturen Superwifi

  • 6 February 2021
  • 1 reactie
  • 132 keer bekeken

Ik wil graag Superwifi punten retourneren. 

Kort na aanschaf van de wifi punten heeft een KPN monteur alle wifi in huis aangepast en zelf superwifi punten geinstalleerd. De bestelde wifipunten zijn nu niet meer nodig.

Retour brengen naar de KPN winkel is nu geen optie omdat alle winkels gesloten zijn.

Ik begrijp uit andere berichten dat ik een retourbox nodig heb; kunt u deze opsturen?

 

Bij voorbaat dank

icon

Beste antwoord door RBxx 6 February 2021, 14:14

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @Henk1163 heb je die bij apparatuurvoorthuis.kpn.com gekocht?

Je hebt 14 kalenderdagen om de bestelling te annuleren en de spullen kosteloos te retourneren.

Terugsturen?

Volg de retourstappen in de bevestigingsmail of de brief die bij de bestelling zit.
Je hebt je bestelnummer nodig.
Kom je er niet uit? Bel dan het nummer wat in de brief of mail staat.

bron: Terugsturen | KPN Webshop