Beantwoord

Retourdoos niet ontvangen

  • 8 February 2019
  • 6 reacties
  • 72 keer bekeken

Ik heb mijn internet instapabo opgezegd voor ons vakantiehuis. Ik heb hiervoor een bevestiging ontvangen (opzegdatum 1 feb) maar nog geen doos ontvangen. Ik heb nog wel uitdrukkelijk in het tel. Gesprek aangegeven dat de doos NIET naar het vakantiehuis moet worden gestuurd, aangezien we daar slechts incidenteel zijn, maar naar ons huisadres. Weet niet of het slim is dit adres hier te vermelden ?

Groet

GA de Jong
icon

Beste antwoord door Marina_ 8 February 2019, 20:45

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi @gerebeer, Wat onhandig dat je nog geen retourdoos hebt ontvangen. Ik kan niet nagaan of hij is opgestuurd naar je vakantiehuis, maar je mag het apparatuur ook retourneren in een willekeurige door naar KPN, Antwoordnummer 10119, 2400 VB Alphen aan den Rijn.Deze doos kun je afgeven bij een PostNL locatie Je krijgt een verzendbewijs mee. Ik adviseer je om het verzendbewijs te bewaren. Als je het apparatuur toch wilt retourneren in een retourdoos, zou je dan je adres en klantnummer willen toevoegen aan je forumprofiel?
Hoi Marina, ik wilde toch wel graag zo'n retourdoos ontvangen en heb daarom mijn gegevens aan het forumprofiel toegevoegd. Ik heb trouwens mijn "andere" klantennr toegevoegd, namelijk datgene van mijn alles in 1 pakket wat ik thuis heb. dit om te voorkomen dat de doos naar het onjuiste adres gaat worden gestuurd.
Reputatie 7
Badge +19
Zou je het klantnummer die bij je Digitenne abonnement hoorde alsnog willen toevoegen aan je forumprofiel? Deze is wel noodzakelijk/ Dan zorg ik er voor dat de retourdoos wordt opgestuurd naar het adres die je hebt toegevoegd aan je forumprofiel
ik heb het bewuste klantnr in mijn profiel bij "internet/televisie" vermeld. Het betrof overigens geen digitenne abonnement maar een internet instap abonnement. Ik zie de doos wel verschijnen.
m.vr.gr.
Reputatie 7
Badge +19
Ik haal wat dingen door elkaar, excuses! Ik heb een retourdoos aangevraagd met het verzoek om de doos op te sturen naar het adres die je hebt vermeldt in je forumprofiel. Ik ga ervan uit dat je de doos begin volgende week ontvangt. Zo niet, stuur me dan gerust nog een bericht en dan ga ik er weer achteraan.
Reputatie 7
Badge +19
Ik heb een retourdoos aangevraagd met het verzoek om de doos op te sturen naar het adres die je hebt vermeldt in je forumprofiel. Ik ga ervan uit dat je de doos begin volgende week ontvangt. Zo niet, stuur me dan gerust nog een bericht en dan ga ik er weer achteraan.

Reageer