Beantwoord

Retourdoos nog niet binnen

  • 28 October 2020
  • 4 reacties
  • 56 keer bekeken

Goedemorgen,

 

Wij hebben tot op heden nog steeds geen retourdoos ontvangen.

De apparatuur staat nog bij ons oude huis, maar dit is per a.s. vrijdag niet meer van ons. Stopt ons abonnement ook per de 31e.

Dus tot a.s. vrijdag kan de doos naar ons oude adres, daarna moet het naar een ander adres.

 

Graag hoor ik wanneer ik de doos kan ontvangen, zodat wij het af kunnen handelen.

 

Groet, Rob

icon

Beste antwoord door Remco van KPN 3 November 2020, 08:59

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +9

U kunt ook een eigen doos gebruiken. met het juiste adres naar kpn sturen. Wel het bonnetje bewaren. 

Reputatie 7
Badge +13

@Robh90 Goedemorgen welkom op het forum! Is het gelukt met het retour sturen van de apparatuur? Als ik nog iets voor je kan doen dan help ik graag! Kun je dan vast jouw profiel  vast invullen? Dan kan ik even meekijken :-) . 

Nee, het is nog niet gelukt. Ik heb het profiel ingevuld, maar dat zijn wel mn nieuwe abo gegevens. We zijn recentelijk verhuisd.

Reputatie 7
Badge +13

Geen probleem dan stuur ik een doos naar dat adres! Hij is binnen enkele dagen bij je binnen! Als ik nog iets voor je kan doen dan help ik graag!

Reageer