Beantwoord

Retourneren noodpakket.

  • 23 March 2020
  • 4 reacties
  • 254 keer bekeken

Badge

We hebben ergens in jan/feb jl  een week een noodpakket gehad. Ik krijg nu een bericht dat het pakket teruggestuurd moet worden naar KPN binnen 30 dagen. 

Ik heb het pakket echter meegegeven aan de kpn monteur die bij ons de WiFi heeft aangesloten. Ik heb daarvan geen bewijs. Wat nu? 

 

Groet Jacob 

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 26 March 2020, 14:18

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @SjaakJake1968 welkom op het forum!
Ik kijk graag even met je mee!
Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!

Badge

Hallo Thomas,

Ik heb verder mijn profiel ingevuld incl mijn klantnr.

Nogmaals, ik heb het noodpakket aan de KPN servicemonteur gegeven. Ik heb geen naam van de beste man, maar door KPN is dat vast te achterhalen. Ik had de afspraak op 17 jan jl tussen 12:00 en 14:00.

 

bij geen reactie ga ik ervan uit dat het verder is afgehandeld.

 

groet, Jacob 

Reputatie 7
Badge +20

Bedankt voor je bericht Jacob! Ik heb het doorgegeven aan de achterliggende afdeling. Bij deze is het afgehandeld!