Beantwoord

Rood lampje bij internet en services

  • 15 September 2021
  • 7 reacties
  • 57 keer bekeken

Goedemorgen, sinds gisteren een rood lampje bij internet en services brandt oranje.

 

stroom er meerdere malen afgehaald, gereset, etc, maar mocht allemaal niet baten.

 

kan ook geen tv kijken.

 

graag hulp wat te doen.

 

mvg Susan Hoevers

 

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 17 September 2021, 18:00

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Hoi @Susan Hoevers, welkom op het forum! Ik heb je bericht even afgesplitst van het oudere topic waar je in reageerde. Rood lampje bij internet geeft aan dat er geen verbinding is. Als herstarten of een reset niet helpt, dan is vaak meer aan de hand. 

We zijn twee dagen verder, heb je hier nog steeds last van? Zo ja, dan is de kortste klap om te bellen (0800-0402) de collega kan dan gelijk de boel doormeten en vervolgstappen in gang zetten. 

Zit op n monteur te wachten welke tussen 1400 en 1600 uur hier zou zijn. Heb nog steeds geen internet en brandt het lampje dus nog rood, maar ook geen monteur te bekennen terwijl het nu 1616uur is

Reputatie 7
Badge +13

Hoi @Susan Hoevers,

Is de monteur inmiddels al aanwezig?

Nee en nu blijkt dat er ongevraagd een afspraak voor morgen ingepland staat. Net een medewerker aan de telefoon gehad en afspraak voor maandagavond gemaakt.

 

heel vervelend dit want ik heb al dagen geen internet en kan geen tv kijken en had vanmiddag vrij genomen van m’n werk.

Dat is heel spijtig. Is er nog een reden genoemd?  

Mocht je trouwens een particulier, mobiel abonnement van KPN hebben kan ik daar een gratis, grote weekbundel op storten. Laat even weten of ik je daar mee kan helpen. 

Zonder contact of redengeving stond er ineens een afspraak voor morgen in het systeem.

 

ik heb idd een KPN abo maar al met veel gig…..dus een korting zou beter zijn. 

Erg jammer dat dit allemaal zo loopt.

Ik kan je geen vergoeding geven. Je kunt wel zelf, als je diensten het weer doen, zelf een vergoeding aanvragen via deze site: https://www.kpn.com/service/vergoeding/tv-internet-bellen.htm?type=fixed