Beantwoord

rood lampje bij internet op Experia Box V9

  • 26 March 2020
  • 3 reacties
  • 101 keer bekeken

Er blijft maar een rood lampje branden bij ‘internet’ op mijn Experia Box V9. Alle stappen om te resetten al doorlopen. Ook gebeld met KPN en zou binnen 48 uur teruggebeld worden, maar dat is tot nu nog niet gebeurd. (48 uur is ook nog niet voorbij...)

Ik werk in het onderwijs en nu ivm corona thuis, maar ik kan mijn leerlingen niet aansturen op deze manier. Het onderwijs is één van de vitale beroepen en ik zou graag zo snel mogelijk weer willen werken. 

Is er nog een andere manier om het apparaat aan de praat te krijgen?

icon

Beste antwoord door E ster 27 March 2020, 16:31

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7

Hoi @E ster, welkom! Dit is inderdaad niet handig. Wil je jouw forumprofiel invullen en hier reageren als je dat gedaan hebt? Dan kunnen we hier naar gaan kijken. 

Het is opgelost! Ik heb nog maar een keer gebeld en uiteindelijk is er een monteur langs geweest. Een eind verderop waren werkzaamheden geweest en hebben ze per ongeluk iets verwisseld. Dank voor je reactie Erik!

Nou, dat is een mooie meevaller, @E ster . Dank voor je update en een fijn weekend gewenst!