Beantwoord

Rood lampje en wifi stuk

  • 27 August 2021
  • 4 reacties
  • 94 keer bekeken

Sinds een tijdje gaat mijn wifi niet zo lekker. Heb al een paar weken een rood licht via de experia box v10A, maar sinds vanmiddagontvang ik helemaal geen wifi meer. Ik heb de stekker eruit gehad, geprobeerd te resetten en alle snoertjes opnieuw eruit en erin gezet, maar het lampje blijft rood en de wifi blijft uit. Het vreemde is dat mijn telefoon aangeeft dat ik wel bereik heb, alleen wanneer ik een browser open dat mijn telefoon geen netwerk kan vinden. Heeft iemand een idee wat het kan zijn? Ik twijfel of het echt aan KPN netwerk ligt maar aan een snoertje die misschien stuk is? Heb de modem in mijn slaapkamer geprobeerd te installeren, zelfde probleem.. 

icon

Beste antwoord door Marijke-89 31 August 2021, 08:10

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +8

Al eens geprobeerd om het v10A modem te resetten. Middels een sateprikker in het reset gaatje. Ingedrukt houden totdat het modem klikt.

Reputatie 3
Badge +1

Hoi Marijke, Welkom op het forum van KPN.

 

Heb je toevallig tv bij van KPN en werkt deze wel ?

Hoe is het modem aangesloten, via glasvezel of via DSL (telefoon netwerk) ?

Rood licht betekent dat er of geen verbinding is of dat er geen sessie wordt gemaakt. 

 

Als jeje profiel aanvult (gegevens zijn alleen in te zien door een moderator van het kpn forum) dan kan een moderator van dit forum even kijken of je verbinding nog werkt.

Reputatie 7
Badge +24

Hoi Marijke, Welkom op het forum van KPN.

 

Heb je toevallig tv bij van KPN en werkt deze wel ?

Hoe is het modem aangesloten, via glasvezel of via DSL (telefoon netwerk) ?

Rood licht betekent dat er of geen verbinding is of dat er geen sessie wordt gemaakt. 

 

Als jeje profiel aanvult (gegevens zijn alleen in te zien door een moderator van het kpn forum) dan kan een moderator van dit forum even kijken of je verbinding nog werkt.

Erg belangrijke vraag. De vraag is dus of alleen je WiFi niet werkt, of je hele verbinding. Valt je tv op dat moment dus ook uit? 

Het is inmiddels opgelost! De onderburen zijn aan het verbouwen en hadden mijn kabels doorgeknipt/ weggehaald. 😏