Beantwoord

Rood lampje op Experia Box

  • 2 June 2020
  • 7 reacties
  • 46 keer bekeken

Badge

Het lampje "services" blijft rood branden en het lampje "internet" brand niet. Ik heb de modem al een paar keer laten resetten. Maar dit verhelpt mijn probleem niet. 

 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

 

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 11 June 2020, 11:32

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Beste @Sahinsahin, welkom! Wat jammer om te lezen dat je hier tegenaan loopt! Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en klantnummer(s)? Welke Experia Box heb je? 

Badge

Ik heb de Experia Box v10

Hoi @Sahinsahin .  Ik kan helemaal niks vinden op het adres wat in jouw profiel staat. Weet je zeker dat je diensten bij KPN afneemt?

Kun je nog eens naar adresgegevens kijken? Mocht het om een verhuizing gaan, kun je dan het oude adres ook vermelden. Alle info is welkom!

Badge

Ik weet zeker dat ik mijn diensten bij KPN afneem en alles wat er in mijn profiel staat klopt 

Dat is heel bizar. Ik kan echt niks vinden op die postcode+huisnummer. 

Heb je ook een klantnummer? Die staat wel in de mailtjes die je van KPN hebt gehad. Zou je die in je profiel kunnen zetten en mij een seintje geven?

Wat me nu nog te binnen schiet. Is het misschien een zakelijke aansluiting?

Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.