Beantwoord

Samsung verbindt niet goed met KPN BOX 12

  • 30 October 2020
  • 3 reacties
  • 181 keer bekeken

Ik heb dezelfde problemen maar dan met een Box 12. Mijn Samsung Galaxy J5 valt continue van de WIFI af terwijl de IPhones en Laptops wel gewoon functioneren. Heeft dus echt met de relatie KPN box met Samsung telefoon te maken. Ik ben net een nieuwe klant van KPN en moet nog even met ze bellen om te weten hoe ik de SSID kan aanpassen en of het helpt om de 2,4 GHz en 5 GHz een andere naam te geven. Meen dat dit ook als een van de oplossingen werden gegeven.?!

*admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 4 November 2020, 15:04

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Nieuwe klant van KPN, heb verschillende laptops en telefoons op WIFI die functioneren, behalve de Samsung Galaxy J5 - prime, deze valt continue, elke 2-3 seconden van de WIFI af. Ik meen dat een oplossing zou kunnen zijn op de SSID voor de 2.4 e 5 GHz een andere naam te geven. Heb al vele opties die op dit forum worden vermeld en op internet zijn te vinden geprobeerd maar tot op heden verbeterd er niets. Heb dit probleem nu 2 dagen.

*admin samengevoegd met je eigen topic

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @ELPES,welkom op het forum! Ervaar je dit probleem nog steeds?
Met deze servicetool kun je de naam van je wifi aanpassen. Helaas is het niet meer mogelijk om je 2,4ghz en 5ghz een verschillende naam te geven op je experiabox. Je zou er wel voor kunnen kiezen een van de twee uit te zetten.
Bij een slechte wifiverbinding kan het vaak ook een eind helpen de online wifimanager te doorlopen.

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!