De kosten van het monteursbezoek en de uitgevoerde werkzaamheden blijven staan. De monteur heeft geconstateerd dat op een 'kale lijn' (zonder andere apparatuur aangesloten) 20 Mbit/s meet. Wanneer andere apparatuur is ingeschakeld valt dit lager uit.
Deze bevindingen zijn exact zo opgenomen in de monteursbon en deze is ondertekend voor akkoord. De storing met de televisie boven is verholpen en de snelheid (met andere apparaten ingeschakeld) kan niet verder geoptimaliseerd worden.
25 feb. 2020 9:40 p.m.
Raar maar ik had niet anders verwacht, jullie hebben dit bezoek van de monteur, tegen mijn bezwaar in , er door gedrukt, de monteur heeft zich op de tv,s gestort terwijl hier niets aan mankeerde , ik heb schade aan een muur , verkeerd gat geboord, een groot stuk uit de wand geboord, door te hard drukken en niet de boor z,n werk te laten doen, hij heeft het modem terug geplaatst in de meterkast, zodat ik nu schade aan de buitenkant heb, schroef gaten. Met dit alles moet ik ook nog kosten betalen waar ik niet om gevraagd heb, dus bedankt voor de geweldige service en alsjeblief doe ons klanten een plezier en bied geen service meer aan van dan wordt je als klant de dupe van.
25 feb. 2020 10:18 p.m.
Van de gemaakte schade had je me nog niet op de hoogte gesteld. Ik betreur het enorm dit te lezen. Zou je foto's kunnen sturen van de schade?
Ik ben zelf natuurlijk niet op locatie aanwezig geweest dus kan enkel zien wat de monteur heeft genoteerd in de opleverbon. Over de problemen met televisie lees ik het volgende;
"Klant maakte gebruik van de 650 dvs. Dat levert te veel storting op bij de klant. Vooral op de tv boven."
En hierbij is voor akkoord getekend. Kun je dit toelichten?
26 feb. 2020 8:35 a.m.
Goede morgen, ik zal wat foto’s maken.
26 feb. 2020 9:33 a.m.
Eerst een verkeerd gat geboord
Binnenkant kast, groot stuk uit de muur.
Stuk uit de muur
26 feb. 2020 9:58 a.m.
Plek waar het modem heeft gehangen, zonder reden verplaatst, moest weer in de meterkast, terwijl ik van andere monteurs gehoord had dat het modem beter niet in de meterkast kon hangen.
26 feb. 2020 10:01 a.m.
Bedankt voor de foto's. Ik wil je graag een eenmalige vergoeding van € 10,- aanbieden. Van dit geld kan een muurvuller van bijvoorbeeld Alabastine gekocht worden om de schade te herstellen.
Goed plan?
26 feb. 2020 11:44 a.m.
Wat denk je zelf,,,,,wil je verder geen berichten meer sturen, ik zal deze hele berichtgeving opsturen naar de klachtendesk.
26 feb. 2020 12:21 p.m.
Beste antwoord door Bart_
Bekijk origineel