Vraag

service ????

  • 28 September 2020
  • 4 reacties
  • 75 keer bekeken

Levert de KPN eigenlijk service ?

Het probleem is slechte /wegvallende wifi. Een vriendelijke medewerkster heeft mij geholpen met het doorlopen van de wifimanager, deze gaf aan dat er een software update gedraaid moest worden, prima deze gedaan en nogmaals de test gedaan. Conclusie van het KPN systeem, er is iets niet goed, u krijgt een gratis service monteur. Deze ingepland, alles gaat goed tot het definitieve bevestigen dan gooit het systeem alles eruit.

 

Telefonisch contact gehad, er is een ticket aangemaakt, binnen een week wordt ik terug gebeld zeggen ze. Na een week niet gebeld, zelf maar weer gebeld, o meneer ik zie het al u heeft een oude tv ontvanger deze moet eerst vervangen worden. Verder nog vragen ? 

 

Medewerker aan de telefoon geeft aan dat dit waarschijnlijk niet gaat helpen maar het systeem geeft het aan. Aangegeven hier niet mee accoord te gaan. Medewerker zoekt contact met meerdere, die zegt eerst tv ontvangers vervangen. Vraag je vervolgens of je met de meerdere kan overleggen, mogen ze je niet met doorverbinden.

Lekker makkelijk verschuilen achter de front medewerkers.

 

Is er een mail adres waar klachten heen kunnen ?  Nee meneer dit hebben wij niet.

 

Kort samen gevat, al deze vriendelijke front medewerkers worden door de KPN volledig voor schut gezet !!

 

Met vriendelijke groet,

 

Andre


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +24

En... word die oude ontvanger nu omgeruild? 

Ja die worden nu omgeruild. 

 

Reputatie 7
Badge +12

Goedemorgen @Hakland en welkom hier op het KPN forum. Leuk dat je ons via deze weg hebt weten te vinden al is de aanleiding natuurlijk een stuk minder mooi. Als ik het goed begrijp, is de omruil van de tv ontvanger inmiddels wel in gang gezet en dat lijkt me in ieder geval positief :) Het klopt dat mijn collega's die bij de helpdesk aan de lijn kunt krijgen je niet door kunnen verbinden met een meerdere. Ook een meerdere kan niet 'om de systemen heen werken' en had je ook niet van een ander antwoord kunnen voorzien. Een klacht indienen kan op vele manieren alleen niet (meer) via de mail. Mijn collega die je hebt gesproken, had zelf een klacht voor je in kunnen dienen en zo te lezen is die mogelijkheid niet geopperd wat natuurlijk teleurstellend. Je kunt hier zelf een klacht indienen en mijn collega's van de klachtenafhandeling zullen vervolgens contact met je opnemen om de klacht met je te bespreken. Laat je me weten of ik ergens nog iets voor je kan betekenen?

Reputatie 7
Badge +12

Hoi @Hakland , ik heb niks meer van je mogen vernemen maar was benieuwd of het nog is gelukt om een klacht in te dienen. Mocht ik je nog ergens mee van dient kunnen zijn dan hoor ik dat natuurlijk graag!