Beantwoord

Service minder?

  • 13 November 2020
  • 1 reactie
  • 125 keer bekeken

Helaas

...maakte ik bij velen reclame voor KPN. Als bekenden een nieuwe aansluiting wilden, standasrd Ziggo, adviseerde ik iedereen om KPN te nemen. Zowel vanwege de kwaliteit maar toch voornamelijk vanwege de service die im TOEN ervaren heb.

Meer en meer krijg ik NU van hen de terugkoppeling dat de service van KPN compleet knudde is ! Wachttijden en "drukte" zijn veel belangrijker dan klanten en klachten. Het enige wat KPN nog levert zijn wachttijden !?

Is KPN werkelijk bezig zichzelf af te breken ? Moet ik straks toch ooit terug naar Ziggo ?

 

Admin: eigen topic voor je reactie aangemaakt

icon

Beste antwoord door Denise van KPN 18 November 2020, 14:03

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +17

Hallo @Haps, welkom op ons forum!

Ik vind het jammer om te lezen dat je de laatste tijd minder tevreden bent over de service van KPN. De klant staat bij ons nog steeds op één. We vinden het dan ook nog steeds belangrijk om onze klanten zo goed mogelijk te helpen. Door de Corona crisis zijn mensen langer en vaker thuis dan voorheen, waardoor eventuele problemen sneller aan het licht komen. Dit zorgt bij ons helaas voor langere wachttijden. We doen uiterste best om deze wachttijden te verkleinen, maar dat heeft -hoe ironisch ook- tijd nodig. Dat neemt natuurlijk niet weg dat je nog steeds de beste service van ons mag verwachten. Voor al jouw vragen kun je daarom terecht op Facebook, Twitter, telefoon (0800 0402) of hier op het forum. We zullen ons uiterste best doen om je verder te helpen.