Service na blikseminslag

  • 15 August 2020
  • 2 reacties
  • 264 keer bekeken

@KPN dank voor de voortreffelijk snelle service voor het aanleveren van de nieuwe experiabox na blikseminslag. Onze V10a modem was defect na een enorme blikseminslag in nacht van donderdag op vrijdag ongeveer 50 meter verderop. Vandaag de nieuwe modem (een V10 in plaats van V10A) al kunnen afhalen bij het PostNL punt. En ik was niet enige. Tientallen mensen voor mij in de rij die allemaal hun modem kwamen afhalen en het defecte apparaat kwamen retourneren. In deze tijd van verplicht thuiswerken is een dankwoord en compliment best op z’n plek. Hoop dat de V10 geen mindere modem is dan de V10a maar dat gaan we vanzelf merken.


2 reacties

Reputatie 7
Badge +24

De v10 heeft een LAN poort extra tegenover de v10a. Tevens zijn er wat meer instellingen mogenlijk. Zo kun je het subnet en de DNS wijzigen. Tevens heeft de v10a momenteel een verlopen SSL certificaat, waardoor je niet normaal in kunt loggen op de webinterface. De v10 heeft dat niet.

Wel word soms de WiFi van de v10 soms als iets minder ervaren. Maar daar zijn de meningen over verdeeld. 

Reputatie 7
Badge +20

Dank voor je bericht, @Papman Fijn om te horen! 

Reageer