Vraag

Sinds 16-12 geen diensten meer

  • 22 December 2020
  • 2 reacties
  • 11 keer bekeken

Wij in het buitengebied hebben sinds 16-12-2020 zonder internet en tv met de straat nu zijn wij maar met vijf man maar ja . Het kastje naar de muur . Wij zeggen zijn hier kabel aan het graven is buiten de kabel geraakt nee zeggen ze dan modem kapot komt monteur bij tegen over buren zecht kabelbreuk een kilometer verderop o zeggen we dan wisten we al dan sturen ze monteur naar mij ik zeggen dat de kabel buiten kapot is nee komt er toch een ik zeg heeft hij een schop bij  dan komt de monteur zelfde verhaal als bij de buren krijg je een nood pakket wat al vier dagen kwijt is al met al wat een bende om te lachen

 

Admin: eigen topic voor je aangemaakt


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Ha @Daddybbq, welkom! Wat jammer om te lezen dat het nu al zo lang duurt! Niet handig en al helemaal niet in deze periode waarin we geacht worden zoveel mogelijk thuis te blijven. Begrijp ik goed uit jouw verhaal dat er nu nog geen concrete actie ligt om het op te lossen en dat het bij jouw buren ook nog niet werkt? Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en klantnummer? Dan kijken we graag met je mee. 

Reputatie 7
Badge +30

Ik zie dat je niet meer gereageerd hebt, @Daddybbq. Hoe staat het er nu voor? Werkt alles inmiddels weer?