Beantwoord

Sinds kort geen wifi meer op de V10A

  • 24 September 2019
  • 7 reacties
  • 116 keer bekeken

Goedeavond,

Momenteel ondervinden wij de zelfde problemen sinds afgelopen zaterdag. Zaterdag deed mijn telefoon niks meer op de Wifi, zondag allebei onze telefoons, gisteren 3 telefoons, 2 tablets en een laptop niet en vandaag doet ook de TV niks meer.

Gebeld met de KPN en die komen als oplossing, we kunnen een monteur sturen om te kijken wat er aan de hand is.

Ik heb aangegeven dat ik het modem heb gereset maar dat mocht maar even soelaas bieden.

Een monteur sturen is leuk maar dat goed niet de oplossing als ik dat zo allemaal lees.

Ook ik ben al jaren klant bij de KPN maar nu kreeg ik toch echt het serieuze gevoel dat ik niet voor vol aangenomen werd. Dan heb je alles bij de KPN en dan krijg je dit.

Valt me zeer tegen en we gaan dus nu ook kijken om te zorgen dat we qua internet en TV het contact op gaan laten zeggen en overstappen naar de concurrent.


Jammer en zeer spijtig, dit is niet wat ik van jullie gewent ben.

Gr,

Marcus Vogelaar

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt
icon

Beste antwoord door Bart_ 27 September 2019, 16:06

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Dag @Marcus Vogelaar Als eerste is het bijzonder vervelend dat je problemen met je wifi hebt. Hoe is de situatie nu? Werkt alles al beter? Het is natuurlijk nooit de bedoeling dat je het gevoel krijgt dat je niet voor vol wordt aangezien. Kun je me aangeven waar je dit gevoel van hebt gekregen? Bij een probleem met wifi zal een collega de situatie in huis met je bespreken, de Experia Box wellicht resetten en je vragen om de wifi tuner te doorlopen. Dat laatste helpt vaak. Als het echt niet helpt kun je een afspraak met een service-monteur maken. Als ik het zo lees is dat ook hetgeen wat er is besproken.
Beste @Bart_,

Dat is het zeker, vooral als je dan wakker wordt, op je telefoon kijkt en ziet dat je telefoon weer, voor de 6e keer uit het Wi-Fi netwerk is gegooid. Het is dus maar weer afwachten wat er vanavond allemaal uit is.

Gisteren heb ik ind met een waardige collega van je gesproken en zij heeft mij goed te woord gestaan en ook "tijdelijk" het probleem verholpen. Dat weet ik nu nog niet zeker want momenteel ben ik niet thuis.

Het modem is al meerdere malen gereset maar laten we heel eerlijk zijn, dit mag niet de bedoeling zijn van het hele verhaal. Het abonnement is niet goedkoop dus verwacht je de kwaliteit dit ook wordt aangeprezen door jullie, maar ook die ik gewent ben van jullie.

Gisteren hebben we het modem niet alleen gereset maar ook op een ander kanaal gezet. Ik hoop dat alles het gewoon nog doet als ik thuis kom. Mocht dit echter niet het geval zijn kunnen we een aantal dingen bespreekbaar maken t.a.v. een compensatie:

  1. Het contract wordt per direct opgezegd.
  2. KPN zal de lopende korting tot het einde contract lopen zoals het nu loopt.
Wat betreft het gevoel en waar door dat komt is dat je eerste collega die heb gesproken, dat was afgelopen dinsdagavond niet heel erg meewerkend was en aangaf dat er maar een monteur langs moest komen. Dit kon ze op dat moment niet zelf inplannen. Ze had mij een mail gestuurd zodat ik zelf een monteur kan inplannen. Tot mijn verbazing las ik de mail en daar stond in dat ik zelf ind. een monteur kon inplannen maar dan wel tegen kosten van € 50,- voor 45 min en de daaropvolgende extra tijd die eventueel kwijt zou zijn € 15,- per kwartier zou gaan kosten.

Beetje een rare reactie vind je ook niet, zeker omdat ik ook nog had gevraagd om mij eventueel door te verbinden met de TD zodat hun een lijnmeting konden verrichten en eventueel het probleem op afstand konden tackelen.

Jammer genoeg moest ik daar gisteren weer voor bellen en werd ik dus wel serieus genomen en toevalligerwijs kon je collega dit wel maar dat wel even zou duren. Als er collega's zijn die niet weten wat ze doen of het niet weten laat ze daar dan ook eerlijk in zijn. Dat was je collega gisterenavond wel en het louter toeval was ook nog eens dat ik nu wel direct met iemand van de TD aan telefoon zat.

Ik hoop dat je mijn frustratie begrijpt zeker gezien het feit dat ik, wel eens waar met een tussenpozen al jaren klant ben bij de KPN.

PS wat is er van waar dat er een nieuwe router gaat komen en wanneer zou dit dan zijn?

Met vriendelijke groet,

Marcus Vogelaar
Reputatie 7
Badge +20
Dag @Marcus Vogelaar Ik hoop van harte dat het nu wel goed gaat. Dat lijkt me het belangrijkste. Ik ben natuurlijk niet bij het gesprek geweest en ik kan het zelf ook niet terugluisteren. Je hebt er in elk geval geen goed gevoel aan over gehouden en dat is heel jammer. Wat mij in elk geval opvalt is dat de collega niet heeft verwezen naar de wifi tuner. Dat is het beste wat je kunt doen, namelijk. Die tuner meet je verbinding door, doet enkele aanpassingen en het resulteert ook vaak in vervolgstappen. Soms komt er uit dat er extra apparatuur wordt verzonden en soms kan er via die weg een monteursafspraak worden aangeboden. Daarom wil ik je vragen om dit ook te doen, als je dit nog niet hebt gedaan.

Ik begrijp je frustratie zeker. Je wilt dat alles goed werkt en als dat niet lukt wil je snel en duidelijk geholpen worden. Dat hoop ik hiermee te bereiken en ik hoop dat je daarmee uit de voeten kunt.
Reputatie 7
Badge +24
PS wat is er van waar dat er een nieuwe router gaat komen en wanneer zou dit dan zijn?

Nieuwe router? Ik heb er hier op forum nog niets over gehoord. Wie zei dit dan?
Reputatie 7
Badge +20
Ik zie dat ik heb nagelaten om op die opmerking te reageren. Ik heb oprecht geen weet van een nieuwe router / Experia Box.
Beste @Bart_ ,

Alles wat nu tot op heden gedaan is heeft niet mogen baten. Gisteren voor de 4e maal gebeld en zijn we tot een volgende oplossing gekomen. Er is een nieuwe router opgestuurd om te kijken of dit het probleem gaat verhelpen.

Ik hoop inderdaad dat dit de oplossing gaat zijn want heel eerlijk, we zijn het behoorlijk zat. Zeker als ik nu de router 2 á 3 keer moet uit en weer aanzetten of moet resetten.

Wat betreft het verhaal dat er een nieuw type router zou aankomen, dan zal ik dit wel verkeerd hebben begrepen of je collega heeft dit verkeerd vermeld.

Vandaag zal ik deze nieuwe router om gaan ruilen en zal ik jullie op de hoogte stellen van het reilen en zeilen.

Mvrg,

Marcus
Reputatie 7
Badge +20
Hallo @Marcus Vogelaar Dank voor de terugkoppeling. Ik snap zeker dat je inmiddels wat moedeloos bent van het steeds maar resetten. Ik hoop van harte dat een ander Experia Box dit dan verhelpt. Ik lees het graag!

Reageer