Vraag

Sinds kort wegvallende wifi verbinding op de eerste verdieping

  • 31 January 2022
  • 2 reacties
  • 54 keer bekeken

Sinds een aantal dagen heb ik problemen met de wifi. Ons modem hangt op de begane grond in de meterkast, in de gang. In de woonkamer is er geen probleem met de wifi en werkt het ook met voldoende snelheid. Zodra ik naar de eeste verdieping ga beginnen de problemen.

In eerste instantie zal de wifi nog even werken, wel met maar een streepje aan signaal dus nogal zwak. Na een aantal minuten valt de verbinding weg. Zodra dit gebeurt staat de wifi wel nog in de lijst van netwerken. Als ik hier dan mee probeer te verbinden krijg ik steeds te melding kan verbinding niet verifiëren. Hierover is al telefonisch contact opgenomen met KPN, medewerker heeft een factory reset gedaan aan het modem maar dit heeft niks verhlopen. 

Het rare is dat het probleem alleen bij telefoons optreed en dat ik met een laptop geen probleem lijk te hebben. De apparatuur die wordt gebruikt is een Experiabox v10 en een experia wifi versterker. Deze zijn beide goed aangesloten en alle goede lampjes branden. 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Badge +19

Is de wifi van de v10 wel uit? En heb je maar één experia wifi?? Heb je niet de v10A??

Reputatie 7
Badge +20

Ha @Stijn Gielen Welkom hier en goed dat je het meldt! Hoe is de situatie nu? Zou je in kunnen gaan op de vragen die Joep je stelt?Â