Sinds overstap naar KPN een slechtere internetverbinding.

  • 28 October 2020
  • 5 reacties
  • 53 keer bekeken

Wij hebben precies hetzelfde probleem!

Sinds Telfort over is gegaan naar KPN (tv/ internet thuis) is de internetverbinding een stuk slechter. Onze modem is met een kabeltje aan de tv verbonden, Zoals voorheen ook het geval was. Maar bij het streamen van films en of series, hapert de verbinding continu. Dit was voorheen niet het geval!

 

Daarnaast komt het Wi-Fi bereik sinds de overgang niet verder dan de eerste verdieping. Netflix kijken in mijn slaapkamer zit er niet meer in!. Hij speelt 2 seconden af en dan houdt het op. Ook mijn telefoon is in de slaapkamer niet meer in Wi-Fi stand te gebruiken! Zo slecht dit! 

 

Als klant wordt je medegedeeld dat je van glasvezel terug wordt gezet naar gewoon internet, omdat KPN blijkbaar deze dienst niet over neemt van Telfort voor de prijs die we bij Telfort ervoor betaalden! Sindsdien is alles dus erg achteruit gegaan! 

 

Schandalig hoe jullie met klanten omgaan! 

*admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt


5 reacties

Reputatie 4
Badge +5

Hi @Ivana Pilic, goed dat je even aan de bel trekt hierover. Wat balen dat je verbinding slechter is geworden :frowning2:  Ik ga dit voor je uitzoeken. De wijziging van Telfort naar KPN is een puur administratieve wijziging geweest. Technisch gezien is er niks veranderd. Het is zelf zo dat de Telfort-abonnementen achter de schermen nog een technisch Telfortvlaggetje hebben. Dit wordt binnenkort pas gewijzigd naar een KPN-vlaggetje, bij deze technische omzetting is er geen invloed op je verbinding.

Het is dus opmerkelijk dat je verbinding nu slechter is, ik vermoed dat dit ‘gewoon’ een regulier probleem is en niet gerelateerd aan de omzetting naar KPN. Ik had het even helemaal voor je uitzoeken. Wat is het verhaal precies met glasvezel naar koper? Bij Telfort kreeg je namelijk een verbinding via het KPN-netwerk, dus ik vind het wat raar dat je dan nu van glasvezel af moet. Ook dit ga ik uitzoeken. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

 

Ik vermoed dat de kosten het probleem zijn voor KPN. Glasvezel was bij Telfort een stuk goedkoper. Uitzoeken hoeft niet meer. Wij stappen over naar een andere provider per 1.12.2020

Reputatie 4
Badge +5

Wat jammer om te horen dat je overstapt, ik had je graag geholpen met je verbindingproblemen. De abonnementen bij KPN liggen in een hogere prijsklasse vergeleken met de abonnementen bij Telfort, maar bij KPN krijg je er dan ook meer voor terug. Bij de omzetting hebben we ervoor gezorgd dat je precies hetzelfde abonnement houdt als je abonnement bij Telfort, de prijs wijzigt niet. Pas wanneer je een KPN Hussel-abonnement aanvraagt dan gaat het Telfort-abonnement weg en wordt dit vervangen door het KPN Hussel-abonnement.

Beste Job,

 

Wat u zegt klopt niet. Bij Telfort hadden we een glasvezel verbinding. En bij KPN werd dat vervangen door gewoon internet ipv glasvezel. Zonder enige overleg. Het werd ons medegedeeld per mail. Kort daarna is de verbinding ook slecht geworden. 

Vanuit uw rol als KPN medewerker heb ik alle begrip voor wat u probeert te doen. Echter klopt uw verhaal gewoon niet. Niet hetzelfde abonnement is overgenomen door kpn,  want daar hebben we mails over ontvangen waar dit zwart op wit staat! Ja het klopt dat het maandbedrag hetzelfde is gebleven, vandaar ook dat KPN  glasvezel uit ons abonnement heeft gehaald. 

 

Ik wens geen verdere communicatie meer. Prettige dag nog verder.

Reputatie 4
Badge +5

Ik heb nog niet eerder gehoord dat we iemand hebben teruggezet van glasvezelverbinding naar een normale verbinding. Dit is zeer opmerkelijk, helemaal als dit zonder overleg gaat. Ik wil dit graag tot de bodem uitzoeken als je me de kans geeft. Mocht je graag willen dat ik dat doe, kun je dan je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Ik begrijp ook uit je bericht dat je geen verdere communicatie wilt, dat respecteer ik. Maar weet dat ik dit graag voor je wil uitzoeken wat hier is gebeurd en of ik dit kan terugzetten. De keuze is aan jou, mocht het niet willen dan wens ik je ook een fijne dag verder!

Reageer