Beantwoord

Slecht geholpen door kpn

  • 6 February 2020
  • 4 reacties
  • 94 keer bekeken

Ik ben al 15 jaar klant zit nu met bepaalde dingen nog bij telfort wil al maanden dingen over zetten want het internet is zo slecht nu. Ik ben al steeds bezig ook met medewerking van KPN om het internet goed te krijgen maar geen resultaat. Dus ik denk ik zet mooi alles over naar KPN en pak sneller internet of KPN hussel maar dat is naar maanden nog steeds niet mogelijk.Ik vandaag weer met KPN gebeld maar na vele pogingen en werd mij vertelt dat dit niet mogelijk is want ze zijn nog steeds bezig met omzetten van telfort naar KPN en dit was voor tv en internet nog niet klaar en dit kon nog weken,maanden duren. En ze waren niet bereid al kon het wel om het voor mij over te zetten.Heb gezegd dat dit niet normaal is dat dit al maanden eerder is beloofd.En dat ik dan niks anders kan als overstappen.Vond de mevrouw aan de telefoon geen probleem en wenste me succes. Dus ben toen ook maar meteen over gestapt.

MVG Rudy Bevers was trouwe klant van KPN

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 6 February 2020, 16:37

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Hoi Rudy, welkom op het forum! Wat naar dat je al zo lang wacht. In de basis kun je prima overstappen van Telfort naar KPN (als je buiten contract bent). De reden waarom we dit in eerste instantie afraden is dat je dan wat onderdelen kwijtraakt. Als je actief overstapt dan raak je de Telfort mailadressen kwijt. En ook, als je tv hebt, gemaakte opnames. Dat zijn voor veel mensen juist dingen die ze willen behouden. Bij de uiteindelijke overzetten van de vaste Telfortabonnementen naar KPN zorgen we ervoor dat die gegevens meegenomen gaan worden.

 

Maar, als dit voor jou niet essentieel is, dan kun je zeker nu al overstappen naar KPN. De snelste manier is om dan via www.kpn.com te bestellen.

Hadden ze dat zo moeten uit leggen maar ben nu over gestapt en 26 feb komen ze al alles over zetten. Ben ook nog minder geld kwijt en meer dingen beter internet en hopelijk betere service.

Ik wilde alleen maar sneller internet maar dan ging ook niet.

 

MVG Rudy Bevers

Reputatie 7
Badge +30

Jammer te horen, maar als je op deze manier ook sneller internet kunt krijgen dan begrijp ik je keuze. Hopelijk zien we je in de toekomst nog terug. Voor nu, alvast veel plezier met je nieuwe diensten.

Ik ben nu bij budget alles in 1 is haast alles van KPN en ben bij strato gegaan voor mijn email allemaal door denk on geschoold personeel die niet weten hoe ze een vaste klant moeten helpen die alleen vraagt voor sneller internet of liever nog naar KPN hussel.  Nee nu ben ik weg bij KPN en telfort waar ik wel altijd goed ben geholpen weg maar terug komen bij KPN na het laatste gesprek nee dan moeten er rare dingen gebeuren. Anders betaal ik nog liever meer als zo behandeld te worden.

MVG Rudy Bevers