Beantwoord

Slecht Internet

  • 14 August 2020
  • 1 reactie
  • 21 keer bekeken

Sinds ik op mijn nieuwe adres woon (4 jaar) heb ik heel slecht internet ontvangst. Heb hier veel over geklaagd maar geen oplossing. Nu is het zelfs zo slecht dat ik niet op 2 TV's gelijk kan kijken. Volgens KPN komt er bij mij maar 16 MB binnen en die is al nodig voor 2 TV's. KPN kan dit probleem bij mij niet oplossen!!!!  Advies van KPN ga naar andere provider!!!!!.  Korting op huidige abonnement is niet mogelijk. Wel kan ik een nieuw goedkoper abonnement afsluiten maar daar zit ik wel weer een jaar aan vast en moet verder maar accepteren dat ik maar op 1 TV kan kijken.  Zo gaat KPN om met zijn vast (40 jaar) klanten. Technisch kunnen ze niet zorgen voor een fatsoenlijke aansluiting en ze kunnen een klant geen korting geven omdat ze niet leveren wat ze beloven. 

icon

Beste antwoord door Bart_ 21 August 2020, 14:16

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20

Dag @A3Goed Het is flink frustrerend, dat snap ik. Die 16 mb die je noemt is inderdaad niet veel. Dat is niet voldoende voor 2 tv's, inderdaad. 

Natuurlijk wil je dat opgelost zien, maar je zult begrijpen dat dit niet zo heel eenvoudig is. De snelheid die je krijgt is afhankelijk van een aantal factoren. Belangrijk is de afstand van jouw huis tot de verdeelkast. Hoe verder je verwijdert bent, des te langzamer het wordt. Op de meeste plaatsen kunnen we een prima snelheid leveren, maar dan lukt niet overal. Daarom laten we iedereen die een abonnement afsluit altijd weten wat de verwachtte snelheid gaat zijn. Dan kun je een afgewogen keuze maken. 

Technisch kan het dus heel moeilijk zijn, zo niet onmogelijk om ergens meer snelheid te leveren. Soms kan Sneller Internet Buitengebied een oplossing zijn, maar dat moet wel op jouw adres beschikbaar zijn. Je hebt het over korting. Ik kan niet beoordelen waarom je dat niet krijgt, maar qua snelheid en werkbaarheid schiet je daar natuurlijk niets mee op. 

We gunnen alle klanten het allerbeste en zeker de klanten die al 40 jaar bij ons zijn. Maar het moet wel kunnen. 

Reageer