Beantwoord

Slecht WiFi-signaal met Experia Box V9 na verbouwing

  • 16 March 2020
  • 31 reacties
  • 356 keer bekeken


Toon eerste bericht

31 reacties

Reputatie 6
Badge +9

Een monteur is nu inderdaad geen optie, @Roycoos. Ik heb intern overlegd en ik heb besloten om je een nieuw modem (een Experia Box V10a) toe te sturen. Dat kan hoe dan ook geen kwaad. De WiFi van de V10a wordt niet uitgeschakeld door de Experia WiFi, dus je hebt dan een extra WiFi-punt erbij. Ik heb je in een privébericht het adres van het afhaalpunt toegestuurd. Als je onverhoopt met het nieuwe modem geen verbetering merkt, dan wil ik je adviseren om laptops en PC's waarop (school)werk moet worden gedaan bekabeld aan te sluiten. Dat werkt namelijk wel goed. 

Reputatie 7
Badge +24

Heb het hele topic nog eens vluchtig door gelezen. Maakt u gebruik van wandcontactdozen? (stopcontacten voor utp / netwerk in de muur) Zijn die met de verbouwing los geweest?

Reputatie 6
Badge +9

Zeer terechte vraag, @Nick83. Scherp! Bedankt voor je aanvulling. :slight_smile:

Reputatie 6
Badge +9

Hallo @Roycoos. Ik heb geen reactie meer van je gezien. Heb je het nieuwe modem al geïnstalleerd? Ik ben wel benieuwd hoe het nu is. 

Reputatie 1

Het gaat nu beter. Het signaal is sterker en valt beneden in ieder geval niet meer weg. Boven kan het denk ik nog wel beter maar is niet meer zo frustrerend als voorheen. Misschien dat dit nog iets is voor een monteur op het moment dat de situatie in de wereld weer in wat stabieler vaarwater zit.

Bedankt voor het meedenken en aandragen van oplossingen!

Reputatie 6
Badge +9

Graag gedaan! Wat goed om te lezen dat je verbetering merkt, @Roycoos. Als de Experia WiFi's het signaal boven niet versterken, dan kun je eventueel alsnog een afspraak inplannen met een monteur, zodra dat weer mogelijk is. Als je nog andere vragen hebt, weet je me te vinden.

Reageer