Vraag

Slecht wifi verbinding

  • 29 September 2020
  • 5 reacties
  • 41 keer bekeken

Reputatie 1

Beste, 

Na enkele jaartjes geleden overgestapt te zijn  naar KPN blijft de WIFI verbinding van KPN ver achter met de vorige ( door KPN overgenomen provider).

Ik heb vorig jaar al een extra (bij KPN gekochte) WIFI versterker gekocht maar op de eerst verdieping blijft de verbinding (netjes gezegd) gewoon ruk.

Ook heb ik al meerdere malen de app van KPN gebruikt maar als ik in de ene kamer de WIFI verbeter valt het in de andere kamer (notabene er naast) weer weg.

KPN hoe kan ik dit probleem oplossen? En nee ik wil niet voor weer eens 100 euro nieuwe apparatuur kopen!

 


5 reacties

Badge +19

Welke WiFi versterker heb je?

Reputatie 1

 

Badge +19

Die is al ingehaald door nieuwere technieken. Ik heb een setje experia  wifi's staan en die werken uitstekend.  Op iedere etage er bekabeld 1 neerzetten en je hebt uitstekend Wi-Fi. 

Reputatie 7
Badge +17

Hoi @200000! Niet handig als het wifi signaal steeds van kamer wisselt. De bedoeling is juist dat de wifi overal goed werkt. 😬 Wat als je de versterker die je nu gebruikt loskoppelt en de Wifi Manager nogmaals helemaal doorloopt? Welke snelheden meet deze dan en welk eindresultaat krijg je? 

Reputatie 7
Badge +17

Ik heb niets meer vernomen dus ik hoop dat de wifi inmiddels naar behoren werkt. Zo niet, laat het gerust weten!

Reageer